تعویق دیدار پاریسن ژرمن و موناکو به دلیل بارش شدید باران

تعویق دیدار پاریسن ژرمن و موناکو به دلیل بارش شدید باران

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دو تیم پاریسن ژرمن و موناکو در چارچوب رقابت های لیگ فرانسه که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل بارش شدید باران لغو شد. 

به گزارش فوتبالی، این دو تیم قرار بود امروز و در ورزشگاه خانگی موناکو به مصاف هم بروند اما حالا و به دلیل به صدا درآمدن آژیر قرمز در جنوب فرانسه به دلیل بارش شدید باران و احتمال به راه افتادن سیل به زمانی دیگر موکول شد. حالت قرمز شدیدترین حالتت در سیستم اندازه گیری میزان آب رودخانه ها در فرانسه است و بدین معناست که باران و طوفان های شدیدی در راه خواهد و مردم باید از دستورالعمل های امنیتی که توسط مقامات دولتی و شهری منتشر می شود، پیروی کنند. موناکو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این دیدار به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شده و تاریخ بعدی برای انجام این بازی از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه در روزهای آتی اعلام خواهد شد و بلیت های هواداران نیز پس داده خواهد شد. "

موناکو در حالی قدم به این بازی می گذاشت که در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار داشت و تنها 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و فصل گذشته نیز به سختی در لیگ فرانسه ماندگار شد. از سوی دیگر پاریسن ژرمن با 11 پیروزی از 14 بازی خود و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به مارسی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

1070