اتفاقی بی نظیر؛ چلسی درمصاف با وستهام حتی یک خطا هم نداشت!

اتفاقی بی نظیر؛ چلسی درمصاف با وستهام حتی یک خطا هم نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی شنبه شب در دیدارش در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-0 مغلوب وستهام شد. 

به گزارش فوتبالی این باخت در شرایطی رقم خورد که شاگردان فرانک لمپارد کنترل خوبی بر جریان بازی داشتند ولی در زمینه گلزنی ناکام ماندند و تنها گل وستهام، سه امتیاز بازی را به حساب این تیم واریز کرد. اما نکته ای که در این بازی بیش از هرچیز دیگری جلب توجه می کرد، بدشانسی چلسی در کسب برد نبود؛ بلکه این بود که شاگردان لمپارد در طول نود دقیقه مسابقه حتی یک خطا هم برروی بازیکنان حریف مرتکب نشدند.

این اتفاقی کم نظیر در دنیای فوتبال است که تیمی مثل چلسی آن را رقم زد. بازیکنان چلسی در جریان نود و چند دقیقه دیدارشان مقابل وستهام حتی یک خطا هم مرتکب نشدند تا آماری استثنایی و مثال زدنی را رقم بزنند. در دیگر سوی میدان بازیکنان وستهام در طول 90 دقیقه مرتکب 16 خطا شدند و در جریان بازی داور 3 کارت زرد به بازیکنان این تیم یعنی پابلو فورنالس، یارمولنکو و کرسول نشان داد که البته کارت زرد کرسوول به خاطر اتلاف وقت در وقتهای اضافه بازی بود.

برای آنکه به اهمیت یک بازی بدون خطای چلسی بیشتر پی ببرید، می توان مثالی از تعداد خطاهای بازیکنان این تیم در بازی قبلی شان آورد. شاگردان لمپارد در بازی اخیرشان مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا در مجموع نود دقیقه مرتکب 22 خطا شده بودند و این درحالی بود که مجموع خطاهای بازیکنان والنسیا در جریان آن بازی 11 خطا بود.

6363