پیشنهاد جنجالی رئال برای خرید اوبامیانگ: 82 میلیون یورو+ خامس

پیشنهاد جنجالی رئال برای خرید اوبامیانگ: 82 میلیون یورو+ خامس

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه بریتانیایی دیلی استار در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه رئال مادرید آماده اند تا برای به خدمت گرفتن پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی باشگاه آرسنال دست به کار شوند.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش های منتشره، رئالی ها آماده اند تا علاوه بر پرداخت 82 میلیون یورو، خامس رودریگز ستاره کلمبیایی شان را هم به ورزشگاه امیریتس بفرستند تا بتوانند اوبامیانگ را به رختکن تیمشان ببرند.

اینطور به نظر می رسد که سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای جذب اوبامیانگ 30 ساله دست به کار شوند. قرارداد فعلی اوبامیانگ با آرسنال تا سال 2021 اعتبار دارد و رئالی ها با دقت فراوانی شرایط او را زیر ذره بین قرار داده اند. تا قبل از برکناری اونای امری از سمت سرمربیگری توپچی ها، اوبامیانگ به دنبال ترک آرسنال بود ولی حالا با جدایی این سرمربی اسپانیایی باید منتظر ماند و دید که شرایط این بازیکن گابنی در رختکن آرسنال به چه ترتیب پیش خواهد رفت.

البته رئال مادرید تنها مشتری این بازیکن توانا نیست و بارسایی ها هم تمایل زیادی برای جذب اوبامیانگ دارند و البته چندین باشگاه چینی هم به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. از سوی دیگر خامس رودریگز هم پیشنهادات متعددی از باشگاه های ایتالیایی است که از جمله پروپاقرص ترین مشتریان این بازیکن کلمبیایی می توان به اینترمیلان اشاره کرد.

6363