شوخی ولزی ها با جنجال بیل- رئال برای اعلام حریفهایشان در یورو

شوخی ولزی ها با جنجال بیل- رئال برای اعلام حریفهایشان در یورو

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش قرعه کشی بازیهای مرحله گروهی رقابتهای یورو 2020 انجام شد و تیم ملی ولز در گروه آ این رقابتها با تیمهای ایتالیا، ترکیه و سوئیس همگروه شد.

به گزارش فوتبالی، صفحه رسمی فدراسیون فوتبال ولز در توئیتر برای اعلام حریفان تیمش درمرحله گروهی رقابتهای یورو 2020 به سراغ شوخی اخیری که با گرت بیل ستاره تیم ملی ولز شده بود و جنجالهای زیادی را به همراه داشت و باعث دلخوری سران رئال مادرید شده بود، رفت و مجددا این شوخی را تکرار کرد.

بعد از مسجل شدن صعود تیم ملی ولز به رقابتهای یورو 2020 بود که بازیکنان ولز برای جشن گرفتن صعود تیمشان به رقابتهای یورو پرچمی از کشور ولز را در دست گرفته بودند که بر روی آن اولویت های زندگی گرت بیل نوشته شده بود: « ولز؛ گلف و مادرید؛ به این ترتیب.» که این اتفاق حسابی باعث دلخوری رئالی ها شد؛ چرا که این شعار را طعنه ای به تیمشان می دانستند؛ با درنظر داشتن اینکه گرت بیل بعد از سالها حضور در باشگاه مادریدی هرگز نتوانسته آنطور که توقع می رود تبدیل به یک ستاره دراین تیم شود و اولویت او در بازی کردن برای تیم ملی ولز و حتی حضور در بازیهای گلف، نسبت به تمرکزش روی عملکردش در رئال، حسابی باعث دلخوری مادریدی ها شده است.

حالا و بعد از انجام قرعه کشی مرحله گروهی رقابتهای یورو 2020، فدراسیون فوتبال ولز با انتشار پرچم کشور ولز در صفحه رسمی اش در توئیتر،  در حالی که برروی پرچم نوشته:« سوئیس، ترکیه، ایتالیا؛ به این ترتیب»  این خبر را اعلام کرده اند و اینگونه آن شوخی را مجددا تکرار کرده اند. در ادامه این توئیت می خوانیم:« باکو، باکو، رم، به همین ترتیب» و بدین ترتیب شهرهایی که بازیهای تیم ملی ولز در مرحله گروهی یورو 2020 در آنها برگزار خواهد شد را به نوعی طعنه آمیز اعلام کرده است.

تیم ملی ولز دراولین دیدارش در مرحله گروهی یورو 2020 در روز 13 ژوئن در باکو به مصاف سوئیس خواهد رفت؛ آنها در روز 17 ژوئن در باکو با ترکیه بازی خواهند کرد و در روز 21 ژوئن در رم با ایتالیا مصاف خواهد داشت.

6363