مانچینی: تک تک تیمهای گروهمان برای صعود می جنگند

مانچینی: تک تک تیمهای گروهمان برای صعود می جنگند

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش قرعه کشی مرحله گروهی رقابتهای یورو 2020 انجام شد و تیم ملی ایتالیا در گروه آ این رقابتها با تیمهای ولز، سوئیس و ترکیه هم گروه شد

به گزارش فوتبالی، در پایان مراسم قرعه کشی، روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری در مورد گروهی که تیمش در آن قرار گرفته اظهار نظر کرده است.

درحالی که گروه ایتالیا گروه نسبتا راحتی بهنظر می رسد، اما روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری معتقد است که کار برای تیمش در این گروه سخت خواهد بود. مانچو در مورد گروه ایتالیا در رقابتهای یورو 2020 گفت:« بی تردید ما در گروهی قرار گرفته ایم که در این گروه همه تیم ها برای صعود می جنگند؛ تک تک هم گروهی های ما به دنبال موفقیت هستند.»

مانچینی با اشاره به عملکرد شاگردانش در مرحله مقدماتی یورو گفت:« ما در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشتیم. اما باید از همین حالا تا  آغاز رقابت های یورو 2020 همین روند را دنبال کنیم و به پیشرفتمان ادامه دهیم. یک اتفاق خوب برای ما این است که می توانیم برخی از بازی های خودمان در مرحله گروهی یورو 2020 را در کشورمان ایتالیا انجام دهیم و از این بابت بسیار خوشحالیم. آیا ایتالیا بخت اول قهرمانی در یورو 2020 است؟ باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

6363