ادامه رکورد حیرت آور لیورپول: 31 بازی بدون باخت!

ادامه رکورد حیرت آور لیورپول: 31 بازی بدون باخت!

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپولی ها اگر چه در بازی با برایتون نتوانستند دروازه تیمشان را بسته نگاه دارند اما با کسب سه امتیاز این بازی، آنها فاصله خود در صدر جدول لیگ برتر را با سایر حریفان افزایش دادند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در بازی امشب مقابل برایتون با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید و روند شکست ناپذیری آنها به 31 بازی متوالی رسید و بدین ترتیب آنها توانستند تا با رکورد تاریخی باشگاهشان برابری کنند. حالا و با این برد و با توجه به لغزش سیتی در دیدارشان دراین هفته و تساوی 2-2 مقابل نیوکاسل، حالا لیورپول با فاصله ای 11 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و کلوپ و شاگردانش امیدوارند تا بتوانند بعد از حدود 30 سال لیورپول را مجددا به قهرمانی لیگ برتر برسانند.

شاگردان کلوپ در یازده ماه اخیر طعم باخت را نچشیده اند و آخرین باخت آنها به مصافشان با منچسترسیتی در روز سوم ژانویه سال 2019 برمی گردد. در طول این مدت لیورپول 31 بازی بدون باخت را پشت سرگذاشته و این رکوردی حیرت آور برای شاگردان کلوپ است که با رکورد لیورپول در دهه 1980 برابری می کند. در آن سال لیورپول در بین می سال 1987 تا مارس سال 1988 در سی و یک بازی طعم شکست را نچشیده بود.

کلوپ و شاگردانش این فرصت را خواهند داشت تا در بازی روز چهارشنبه شان در آنفیلد و مصاف با اورتون، رکورد لیورپول دهه 1980 را پشت سرگذاشته و با رسیدن به سی و دومین بازی بدون باختش، تاریخ ساز شود.

حالا با قاطعیت می توان گفت که ثبات حیرت آور شاگردان کلوپ در سال 2019، نقش پررنگ و موثری در صدرنشینی مقتدرانه آنها در رقابتهای این فصل لیگ برتر وقهرمانی احتمالی شان در رقابتهای این فصل ایفا می کند.

6363