مورینیو: هواداران تاتنهام دوستم ندارند؛ فقط مرا پذیرفته اند

مورینیو: هواداران تاتنهام دوستم ندارند؛ فقط مرا پذیرفته اند

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال شروع خوبی روی نیمکت مربیگری تاتنهام داشته ودر دو دیداری که هدایت این تیم را بر عهده داشته به دو برد ارزشمند دست یافته است.

به گزارش فوتبالی، آقای خاص بر این باور است که هواداران تاتنهام هنوز او را دوست ندارند ولی تاکید کرده که تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا دل هواداران این تیم را به دست بیاورد. چند روز پیش بود که سران تاتنهام مائوریستیو پوچتینو را بعد از پنج سال و نیم حضور دراین باشگاه از سمتش برکنار کردند و ژوزه مورینیو را به عنوان جانشین او برگزیدند.

مورینیو در دودیداری که هدایت تاتنهام را در اختیار داشته به دو برد ارزشمند در لیگ برتر انگلیس دست یافت و به علاوه در لیگ قهرمانان اروپا هم به تماشای برد شاگردانش مقابل المپیاکوس یونان نشست. در پایان بازی امشب تاتنهام مقابل بورنموث که با برد شاگردان آقای خاص همراه شد، مورینیو در گفتگو با بی بی سی سپورت گفت:« هواداران تاتنهام باشگاه را دوست دارند. من نمی گویم که آنها مرا دوست دارند ولی آنها مرا به عنوان یک سرمربی تراز اول و حرفه ای که می خواهد تمام توانش را برای تیم به کار بگیرد، پذیرفته اند. اگر مردم کار مرا دوست داشته باشند، دلایل بیشتری برای دوست داشتنم خواهند داشت ولی اگر هواداران پشت سر تیم باشندو ببیننند که ما به شدت تلاش می کنیم تا تاتنهام را به رده های بالایی جدول برسانیم، قطعا بیشتر ما را دوست خواهند داشت.»

تاتنهام در زمان برکناری پوچتینو در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار داشت ولی با همین دو برد حالا به رده پنجم جدول لیگ بازگشته است.

مورینیو در ادامه صحبتهایش به تمجید از دله آلی ستاره بازی امشب تیمش پرداخت و گفت:« دله آلی در پستی بازی می کند که در آن احساس خوشی و راحتی می کند. ما می توانیم به او فضایی بدهیم که خلاقیتهایش را همیشه به کار بگیرد.» او در آنالیز بازی تیمش در مصاف امشب گفت:« فکر می کنم که پسرانم بعد از انجام این بازی فشرده کمی احساس خستگی می کردند ولی ما این فرصت را داشتیم که حتی به گل چهارم برسیم. ما برای مدتی طولانی در جریان بازی خوب کار کردیم. چند لحظه ترسناک را شاهد بودیم ولی به نظرم هواداران از این بازی لذت بردند. ما در 4 روز، 7 گل زده ایم.»

بازی بعدی تاتنهام مورینیو روز چهارشنبه خواهد بود و دراین بازی تاتنهام باید مقابل شاگردان سابق مورینیو، منچستریونایتد به میدان برود.

6363