هرتابرلین 1 - 2 بوروسیا دورتموند؛ کلینزی با باخت شروع کرد

هرتابرلین 1 - 2 بوروسیا دورتموند؛ کلینزی با باخت شروع کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هرتابرلین در نخستین حضور سرمربی جدیدش در خانه برابر دورتموند شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات هفته سیزدهم بوندس لیگا آلمان، تیم هرتابرلین که برای نخستین بار یورگن کلینزمن را به‌عنوان سرمربی و الکس نوری را در کنار او روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم المپیک برلین مقابل تیم رده هفتمی دورتموند قرار گرفت. دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ روی پاس در عمق برنت و ضربه بغل پای جادون سانچو به گل رسید ولی نمایش هجومی لوسین فاوره همچنان ادامه یافت و آنها تنها دو دقیقه پس از آن روی سانتر زمینی اشرف حکیمی و ضربه تمام کننده تورگان هازارد گل دوم را به ثمر رساندند.

شاگردان کلینزمن قبل از پایان نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و در دقیقه ۳۴ با شوت پشت محوطه لوکباکیو و ضربه ولادیمیر داریدا به گل رسیدند. متس هوملس در دقیقه ۴۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد ولی تلاش شاگردان کلینزمن در نیمه دوم برای به تساوی کشیدن بازی ثمری نداشت تا در نهایت دورتموند بعد از یک باخت و یک تساوی در بوندس لیگا و یک شکست در لیگ قهرمانان اروپا، به روند ناکامی‌هایش پایان دهد و با نتیجه ۲ بر یک در زمین هرتا برلین به برتری برسد تا ۲۳ امتیازی شوند و به رده پنجم جدول صعود کنند.

روند یک تساوی و چهار باخت پیاپی اخیر هرتابرلین در بوندس لیگا نیز در بازی امشب خاتمه پیدا نکرد و آنها برابر دورتموند مغلوب شدند تا ۱۱ امتیازی و در رده شانزدهم جدول بمانند.