زیدان: یک ماه پیش به من همه چیز می گفتند ولی حالا درکمال آرامشیم

زیدان: یک ماه پیش به من همه چیز می گفتند ولی حالا درکمال آرامشیم

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان بازی رئال مادرید مقابل آلاوس که با برد مادریدی ها به پایان رسید، زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در ابتدا در گفتگو با فلش اینترویو شرکت کرد و سپس در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد. این گزیده ای از صحبتهای زیدان است:

*برد مهم: قطعا همینطور است. ما بازی را خوب شروع کردیم و تا پایان جنگیدیم. با جدیت کار کردیم و بازی خوبی ارائه دادیم. سه امتیاز در زمینی سخت کسب کردیم. حالا راضی و خوشحالیم چون تا آخرین لحظه جنگیدیم و لحظه ای دست از فوتبال بازی کردن نکشیدیم و خوب کار کردیم. این نتیجه مهمی برای ماست

*بازگشت میلیتائو و ایسکو به ترکیب: میلیتائو یکی از بازیکنان تیم ماست و حق بازی کردن دارد و بازی خوبی هم مثل سایر بازیکنان تیم انجام داد. ما بازیکنان زیادی داریم و همه خوب هستند. بسیاری از بازیکنان هستند که اگر اینجا نبودند، می توانستند در هر تیم دیگری بازی کنند. ما هرگز از ایسکو ناامید نشده ایم او بازیکن مهمی است و این را نشان داده. او در لحظات سخت هرگز به دردسر نمی افتد و دراین بازی هم شاهد این موضوع بودیم

*بازی زیر باران: زمین آلاوس کم و بیش مثل زمین ایبار بود. زمینی کوچک که با بارش باران شرایط به مراتب سخت تر شد. ما با آرامش کارمان را انجام دادیم. خوشحالم چون تلاش بازیکنانم تحسین برانگیز بود. میلیتائو و ایسکو فوق العاده کار کردند.

*رضایت از تعویضهای تیم: بله. فقط بحث بازیهای لالیگا مطرح نیست و ما در رقابتهای زیادی حضور داریم و بازیهای ملی هم در این میان برگزار می شوند. بازیکنانم خیلی خوب هستند. 

*رقم خوردن سرنوشت لالیگا در این قبیل بازیها: کاملا روشن است که برد در بازی ای مثل بازی امروز خیلی مهم است. دریک زمین سخت مقابل حریفی که خیلی خوب کار می کرد. می دانستیم که قرار است سختی بکشیم و همینطور هم شد. لالیگا طولانی است ولی این سه امتیاز خیلی ارزشمند بود. به ویژه با درنظر داشتن روندن بازی. ما گل اول را زدیم، آنها بازی را به تساوی کشیدند و ما در کمال آرامش کار را پیش بردیم و گل دوم را زدیم و برای بازیکنانم خوشحالم

*آمادگی رئال برای مبارزه درراستای قهرمانی در لالیگا: بله بازیهای خارج از خانه سخت هستند. با حضور هوادارانی که تیمشان را تشویق می کنند و امروز آب و هوا هم مساعد نبود. می دانیم که فصلی طولانی و سخت پیش روست و تا آخرین لحظه به مبارزه ادامه خواهیم داد.

*واکنش متفاوت رئال: بله ولی اینطور نیست که تیم ما تغییر کرده باشد؛ همه ما خیلی بهتر شده ایم. باید صبور بود. ما می دانیم که در چنین زمین هایی بازی کردن سخت است ولی با شخصیت خاص خودمان کار کردیم. یک ماه پیش به من همه چیز می گفتند و حالا ما با آرامش کارمان را انجام می دهیم. چون هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی است.

*مصدومیت خامس: او حالا مصدوم است ولی باید صبور بود و درکمال آرامش منتظرش ماند. حیف شد که خامس مصدوم شد. او همیشه می خواهد خوب باشد و بازی کند ولی الان نمی تواند. هروقت خامس بازگردد رویش حساب بازخواهم کرد. باید آرام بود و نباید عجله کرد. مهم این است که او به نهایت سلامت بازگردد.

6363