رفتار عجیب بازیکن آلاوز؛ توهین به هواداران خودی یا حریف؟

رفتار عجیب بازیکن آلاوز؛ توهین به هواداران خودی یا حریف؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و آلاوز نکات جنجالی خاص خود را داشت. یکی از صحنه های بحث برانگیز بازی مربوط به پنالتی راموس روی خوسلو بود.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که کوادرا فرناندز داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد، لوکاس پرز در دقیقه 65 توانست گل تساوی را به ثمر برساند هر چند که در نهایت رئال مادرید با نتیجه دو بر یک پیروز شد. پس از پنالتی پرز، الیکس ویدال بازیکن اسبق بارسلونا که در آلاوز توپ می زند به سمت سکوهای ورزشگاه مندیزوروزا رفت و با اشاره دستش به آنها توهین کرد.

الیکس ویدال که سابقه حضور در سویا را هم دارد با این حرکتش هواداران را خشمگین کرد هر چند که مشخص نیست که اشاره اش به سمت هواداران رئال مادرید بوده است یا هواداران آلاوز چرا که چند هفته پیش هواداران آلاوز این بازیکن را در بازی مقابل وایادولید هو کرده بودند و احتمال دارد که او قصد انتقام گرفتن از آنها را داشته باشد.

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید که فقط چند متر تا الیکس ویدال فاصله داشت، در این صحنه به داور اعتراض کرد هر چند که در نهایت داور بازی به ویدال کارت نشان نداد. مدافع آلاوس روی این صحنه می توانست به علت حرکت توهین آمیز ، کارت قرمز دریافت کند اما داور ترجیح داد که با او برخورد نکند.