ترکیب چلسی برابر وستهام اعلام شد؛ تلاش برای رسیدن به سیتی

ترکیب چلسی برابر وستهام اعلام شد؛ تلاش برای رسیدن به سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال چلسی از دقایقی دیگر در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان وستهام خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان فرانک لمپارد هفته گذشته و در یک دیدار تماشایی در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان برابر والنسیا به تساوی 2 - 2 رسیدند تا با توجه به پیروزی آژاکس بر لیل و 10 امتیازی شدن این تیم، شانس صعودشان به هفته آخر مرحله گروهی کشیده شود. آنها امروز باید بار دیگر به رقابت های لیگ برتر بازگردند و پس از شکستی که در هفته گذشته این مسابقات برابر منچسترسیتی خوردند بار دیگر برای بازگشت به رده سوم و نزدیک شدن به لیورپول تلاش کنند. چلسی در 13 هفته اخیر 26 امتیاز به دست آورده و پایین تر از منچسترسیتی 29 امتیازی که امروز برابر نیوکاسل به تساوی 2 - 2 رسید در رده چهارم قرار دارد و با کسب 3 امتیاز در بازی امروز می تواند بار دیگر رده سوم را بازپس بگیرد و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به شاگردان گواردیولا بالاتر بایستد. وستهام نیز که هفته گذشته اولین پیروزی مورینیو روی نیمکت تاتنهام را به این مربی تقدیم کرده بود با 13 امتیاز از 13 بازی در رده هفدهم ایستاده و می خواهد با گرفتن امتیاز از این بازی خود را از منطقه سقوط دور کند. 

ترکیب چلسی در این دیدار بدین ترتیب است: کپا آریزابالاگا، جیمز، زوما، توموری، امرسون، مونت، جورجینیو، کواچیچ، پدرو، ژیرو، پولیسیچ

1070