ترکیب لیورپول برابر برایتون اعلام شد؛ بازگشت محمد صلاح

ترکیب لیورپول برابر برایتون اعلام شد؛ بازگشت محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال لیورپول امروز و از دقایقی دیگر باید در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر و در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم برایتون باشد. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ پس از تساوی 1 - 1 برابر ناپولی در رقابت های لیگ قهرمانان در هفته گذشته و پیچیده شدن شرایط صعود به مرحله بعدی این رقابت ها حالا باید بار دیگر به مسابقات لیگ برتر انگلیس برگردند تا روبروی برایتون قرار بگیرند. لیورپول بعد از گذشت 13 هفته هنوز شکستی را در این مسابقات تجربه نکرده است و تصمیم دارد با پیروزی در این بازی اختلاف خود را با تیم های دنبال کننده در صدر جدول حفظ کند. آنها در حال حاضر با 37 متیاز از 13 بازی اول هستند و لسترسیتی با 29 امتیاز و منچسترسیتی با 28 امتیاز در تعقیب این تیم هستند. محمد صلاح نیز پس از مدت ها دوری به دلیل مصدومیت حالا بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشته است. از سوی دیگر برایتون نیز در هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی را در غیاب علیرضا جهانبخش از خود ارائه داده است. آنها 15 امتیاز به دست آورده و در رده دوازدهم قرار دارند و می توانند با کسب 3 امتیاز در این بازی موقتا تا رده هفتم بالا بیایند هرچند به نظر می رسد که کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت. 

ترکیب لیورپول در این دیدار بدین ترتیب است: آلیسون، الکساندر آرنولد، لاورن، فن دایک، رابرتسون، واینالدوم، هندرسون، چمبرلین، مانه، صلاح، فیرمینو

1070