آلوکو: در ایتالیا طوری با من برخورد می کردند که انگار «پابلو اسکوبار» هستم!

آلوکو: در ایتالیا طوری با من برخورد می کردند که انگار «پابلو اسکوبار» هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - انیولا آلوکو بازیکن  اسبق تیم زنان یوونتوس که فقط 18 ماه در این تیم حضور داشت، در مورد دوران حضورش در لیگ ایتالیا صحبت کرد. او از زندگی در ایتالیا انتقاد کرد و گفت:"فکر می کردند که من سارق هستم."

به گزارش فوتبالی، آلوکو در حالی که دو سال با یوونتوس قرارداد داشت، شش ماه پیش از اتمام قراردادش تصمیم گرفت که قرارداد را فسخ کند و به تیم چلسی در انگلیس برگردد. آلوکو گفت:" تصمیم آسانی نبود که شش ماه پیش از اتمام قرارداد جدا شوم.  حس می کردم که باید روی سه تا پنج سال آینده از دوران فوتبالم تمرکز کنم و تمرکزم روی چند ماه نباشد. اما اتفاقاتی که در بیرون از زمین رخ داد باعث شد که تحمل این شش ماه برایم خیلی مشکل باشد."

این بازیکن در ادامه بیان کرد:" گاهی اوقات در تورین حس می کردم که از نظر برخورد اجتماعی با افراد چند دهه از بقیه جاها عقب هستم. این که وقتی وارد فروشگاه ها می شوم، مالک باشگاه تصور کند که سارق هستم، من را ناراحت می کردم. به فرودگاه تورین می رفتم و سگ های پلیس طوری با من برخورد می کردند که انگار پابلو اسکوبار (قاچاقچی معروف مواد مخدر) هستم. البته هواداران یوونتوس هرگز برخورد نژادپرستانه ای با من نداشتند اما این مشکل در میان مردم ایتالیا وجود داشت. این شرایط برایم نگران کننده است چرا که در فوتبال مردان خیلی ها تصور می کنند که چنین برخوردهایی بخشی از فرهنگ هواداران است."

آلوکو 32 ساله همچنان به آینده فوتبالش امیدوار است. او به چلسی برگشته است و می خواهد در این تیم ادامه بدهد.