ترکیب منچسترسیتی برابر نیوکاسل اعلام شد

ترکیب منچسترسیتی برابر نیوکاسل اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال منچسترسیتی تا دقایقی دیگر در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه نیوکاسل مهمان این تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا پس از تساوی ناامید کننده برابر شاختار دونتسک در دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد امروز باید بار دیگر در لیگ برتر به میدان بروند. آنها هفته گذشته موفق شدند با نتیجه 1 - 2 از سد تیم جوان و جنگنده چلسی عبور کنند تا با جبران شکست برابر لیورپول رده سوم جدول رده بندی را نیز پس بگیرند. سیتیزن ها از 13 بازی 28 امتیاز به دست آورده اند و با قبول 3 باخت بیشتر از لیورپول که هنوز شکستی را در این رقابت ها تجربه نکرده با 9 امتیاز اختلاف در رده سوم جدول رده بندی و پس از لیورپول و لسترسیتی قرار گرفته است. اما نیوکاسل نیز وضعیت چندان خوبی در جدول رده بندی ندارد. آنها از 13 بازی تنها 15 امتیاز به دست آورده اند و در رده چهاردهم قرار گرفته اند و شکست در این دیدار می تواند شرایط آنها را بدتر از قبل کند. 

ترکیب منچسترسیتی در این دیدار بدین ترتیب است: ادرسون، واکر، استونز، فرناندینیو، مندی، ایلکای گوندوغان، سیلوا، ریاض محرز، دی بروینه، رحیم استرلینگ، ژسوس

1070