لیونل مسی بهترین بازیساز جهان در سال 2019 شد

لیونل مسی بهترین بازیساز جهان در سال 2019 شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا، از طرف فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال جهان به عنوان بهترین بازیساز سال 2019 انتخاب شد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم باشگاه بارسلونا که در سال جاری میلادی به این تیم کمک کرد تا بار دیگر قهرمانی در رقابت های لالیگا را جشن بگیرد و درخشش خوبی در هفته های اخیر این رقابت ها و همچنین لیگ قهرمانان اروپا داشت توانست بار دیگر عنوان بهترین بازیساز جهان را از آن خود کند. او پیش از این در سال های 2015، 2016 و 2017 نیز موفق به کسب این عنوان شده بود و برای چهارمین بار بود که از سوی این فدراسیون چنین افتخاری را به دست می آورد. او حالا در کنار ژاوی هرناندز، اسطوره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، ایستاده که موفق شده بود 4 بار این عنوان را از آن خود کند. او همچنین اختلاف بسیار فاحشی با سایر رقبای خود در فهرست اعلام شده دارد.

در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال جهان لیونل مسی با 299 امتیاز اول، کوین دی بروین با 85 امتیاز دوم و ادن هازارد با 55 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است. نام بازیکنانی چون فیرمینو، دی یونگ، اریکسن و گریزمان نیز در لیست 10 نفره اعلام شده، دیده می شود. 

1070