دعوت مورینیو از پسر توپ جمع کن برای ناهار با بازیکنان تاتنهام

دعوت مورینیو از پسر توپ جمع کن برای ناهار با بازیکنان تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو اعلام کرد که از کالوم هاینس، پسر توپ جمع دیدار تاتنهام برابر المپیاکوس که بسیار معروف شد، دعوت کرده تا پیش از دیدار روز شنبه با بورنموث بازیکنان این تیم را در وعده ناهار همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، این توپ جمع کن در جریان دیدار تاتنهام برای المپیاکوس در لیگ قهرمانان و در حالی که تاتنهام با نتیجه 1 - 2 از حریف عقب افتاده بود در صحنه خیلی سریع توپ را وارد زمین کرد و همین توپ باعث به ثمر رسیدن دومین گل این تیم توسط هری کین شد. مورینیو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر بورنموث گفت: " او برای ناهار به ما خواهد پیوست تا ناهار پیش از بازی را در کنار بازیکنان صرف کند. این ها روزهای شادی برای این کودک هستند و امیدوارم که بتوانیم خاطره خوبی برای ادامه زندگی برای او ایجاد کنیم تا همه چیز زیباتر باشد. "

تاتنهام امروز در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بورنموث خواهد رفت تا سومین پیروزی متوالی خود را پس از جدایی پوچتینو و پیوستن ژوزه مورینیو به این تیم به دست آورد. آنها هفته گذشته با نتیجه 2 - 3 برابر وستهام به پیروزی رسیده بودند.

1070