طاهری: تیم های کم هوادار موش آزمایشگاهی داوران هستند!

طاهری: تیم های کم هوادار موش آزمایشگاهی داوران هستند!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سایپا گفت: متاسفانه در چند هفته اخیر بارها از اشتباه های سهوی داوران ضربه خورده ایم. 

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری در مورد شکست یک بر صفر مقابل ماشین سازی گفت: برد و باخت در ذات فوتبال است و تیم ما هم بازی خوبی مقابل ماشین سازی انجام داد ولی در نهایت شکست خوردیم آن هم در حالیکه به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. آنچه بیش از باخت ما را آزار می دهد این است که تیم ما در این مسابقه نیز مانند سایر دیدارها از اشتباهات داوری ضربه خورد .  پنالتی که به سود حریف اعلام شد به نظر پنالتی درستی نبود و در مقابل صحنه ای به مراتب پنالتی تر را داور برای ما در این بازی نگرفت.

وی افزود: سایپا باشگاهی فرهنگی  و ورزشی به تمام معناست و همواره به اصول اخلاقی پایبند بوده و هست اما برخی تصور می کنند چون کادرفنی و مدیران باشگاه سایپا اهل جار و جنجال نیستند، می توانند هر رفتاری با این باشگاه داشته باشند. به تصور برخی چون تیم ما هواداران زیادی ندارد می توانند به راحتی هر کاری که دوست داشتند با تیم ما انجام بدهند که این اصلا درست نیست. نمی دانم چرا داوران کم تجربه را بیشتر برای بازی های سایپا انتخاب می کنند؟! تیم داوری بازی با ماشین سازی به نظرم تجربه کافی برای قضاوت در چنین بازی سختی در لیگ برتر را نداشت. جوانگرایی در داوری خوب است اما بهتر است که این جوانگرایی نیز بر اساس اصول کارشناسی صورت بگیرد نه اینکه داوران جوان و کم تجربه را برای تیم های کم هوادار بگذارند و تصور کنند، این تیم ها موش آزمایشگاهی داوران هستند!

مربی تیم سایپا تصریح کرد: باشگاه سایپا سال ها در فوتبال این کشور حضور داشته و فوتبالیست های درجه اول و ممتازی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی کرده است. در این فصل نیز به جوانان شایسته میدان داده ایم ولی امیدوارم برخی رفتارها باعث نشود که مدیران باشگاه از رویه ای که پیش گرفته اند، دلسرد شوند. چرا تیم ما مدام از اشتباهات داوری لطمه می خورد؟ از رئیس محترم فدراسیون فوتبال انتظار داریم شخصا به مساله داوری ها ورود کند.

9697