سوارز: ویدال بامزه ترین بازیکن رختکن بارسلوناست

سوارز: ویدال بامزه ترین بازیکن رختکن بارسلوناست

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا بارها در صحبتهایش اعلام کرده که کاملا درک می کند که سران باشگاه کاتالان در جستجوی مهاجم جوانی برای تیمشان باشند تا او را به عنوان جانشین سوارز درتیمشان به کار گیرند.

به گزارش فوتبالی، سوارز در گفتگو با وان فوتبال در پاسخ به سوالی دراین رابطه از مهاجمان مورد علاقه اش نام برده است. سوارز بیش از هرمهاجم دیگری در دنیای فوتبال، آبراهام بازیکن چلسی را می پسندد وبعد از او ماکسی گومز مهاجم والنسیا و لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر میلان را دوست دارد.

سوارز در پاسخ به سوالی دراین رابطه گفته:« مهاجمان جوان خیلی خوبی این روزها در دنیای فوتبال دیده می شوند. من شخصا چند مهاجم را مدنظر دارم و بازیهایشان را دنبال می کنم؛ از فوتبالشان لذت می برم؛ حالا چه جوان باشند و چه سن وسال دار..یکی از آنها آبراهام بازیکن پست 9 چلسی است. به نظرم مهاجم خیلی خوبی است که ضربات پایانی خوبی می زندو به رغم سن و سال کمش خیلی خوب در زمین حرکت می کند.» 

گزینه بعدی مدنظر سوارز که فصل گذشته هم صحبتهایی درمورد احتمال انتقالش به بارسا به گوش می رسید، ماکسی گومز است. او دراین رابطه گفت:« گومز جدای از اینکه اروگوئه ای است، بازیکنی است که ویژگی های خاص زیادی دارد ومی تواند در هر تیمی یک مهاجم نوک موفق باشد.» و گزینه سوم مدنظر سوارز، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر است:« بازیکنان دیگری هم هستند مثل لائوتارو مارتینز که نشان داده اند که سطح بالایی دارند. اگر من جای مدیران بارسا باشم، کدامیک را به خدمت می گیرم؟ همه چیز بستگی به شرایط و نیازهای باشگاه دارد. »

سوارز در پاسخ به این سوال که کدامیک از این سه مربی، برندان راجرز، لوئیز انریکه و ارنستو والورده در کارنامه ورزشی او نقش پررنگی داشته اند گفت:« هر سه آنها متفاوت از دیگری هستند؛ با فلسفه ها و دیدگاه هایی متفاوت ولی به نظرم لوئیز انریکه بیش از سایرین بر کارنامه ورزشی من تاثیرگذار بود.»

سوال بعدی که از سوارز پرسیده شد این بود:« کدام بازیکن است که هرگز درکنارش بازی نکرده ای ولی دوست داشتی که روزی می توانستی دررختکن تیم درکنارش باشی و سوارز در پاسخ گفت:« رونالدینیو؛ او بازیکنی است که همیشه تحسینش می کنم؛ سبک بازی اش و لذت بردنش از فوتبال حیرت آور بود.»

سوارز در پاسخ به این سوال که شوخ طبع ترین بازیکن رختکن بارسلونا کیست گفت:« آرتورو ویدال بامزه ترین بازیکن رختکن بارساست و ما ارتباط خیلی خوبی با هم داریم.»

6363