برباتوف: طبیعی است امری را اخراج کنند؛ اخراج 25 بازیکن، شدنی نیست

برباتوف: طبیعی است امری را اخراج کنند؛ اخراج 25 بازیکن، شدنی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- دیمیتار برباتوف ستاره سابق فوتبال بلغارستان و باشگاه های تاتنهام و منچستریونایتد در مورد برکناری اونای امری از سمت سرمربیگری آرسنال اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، برباتوف در صحبت هایی دراین رابطه گفته:« نمی توان هر 25 بازیکن تیم را اخراج کرد؛ از همین رو در شرایط فعلی آرسنال، اونای امری باید بار مسئولیت را به دوش می کشید. کاملا روشن است که او نتوانست به اهدافی که در زمان انتصابش به عنوان سرمربی آرسنال تعیین شده بود برسد. »

برباتوف که به خاطر سابقه حضورش در تاتنهام، رقابت دیرینه ای با آرسنال دارد،در مورد شرایط فعلی آرسنال گفت:« من دوست دارم که تیم رقیبمان قوی باشد؛ چون بدین ترتیب ما قوی تر هم خواهیم شد. ولی اوضاع در داخل باشگاه آرسنال خوب پیش نمی رود. معمولا سران آرسنال صبور هستند و به سرمربیشان زمان می دهند ولی در شرایط فعلی آرسنال، هواداران این تیم واقعا ناامید شده اند و خواستار آن شدند که مسئولان تیم تصمیماتی جدی بگیرند و در نتیجه اوضاع اینگونه شد.»

این اسطوره فوتبال بلغارستان درمورد انتصاب لیونبرگ به عنوان سرمربی موقت توپچی ها گفت:« همیشه خوب است که فرصت هدایت تیم را به کسانی داد که در داخل باشگاه کار کرده اند، باشگاه را دوست دارند و مهمتر از همه، می دانند که ساختار باشگاه به چه ترتیب است.»

بخش بعدی و پایانی صحبتهای برباتوف درمورد انتصاب ژوزه مورینیو به سمت سرمربیگری تاتنهام بود. او با خوشبینی نسبت به این انتخاب گفت:« وقتی بازی تاتنهام مقابل المپیاکوس را می دیدم، تیممان اول 0-2 مقابل حریف یونانی عقب افتاد. با خودم گفتم لعنتی، مطمئنم که این کار را می کنند تا بازی هیجان انگیزتر شود. خیلی خوب شد که تاتنهام توانست ورق را برگرداند و از حریف امتیاز بگیرد ولی در مجموع تاتنهام به ثبات بیشتری نیاز دارد.»

6363