پاسخ منفی الگری به پیشنهاد جانشینی امری

پاسخ منفی الگری به پیشنهاد جانشینی امری

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش خبر برکناری اونای امری از نیمکت مربیگری باشگاه آرسنال منتشر شد. حالا و با کنار رفتن این سرمربی اسپانیایی نام گزینه های مختلفی برای هدایت این باشگاه لندنی به گوش می رسد.

به گزارش فوتبالی، و طبق گزارشهای منتشره، نام ماسیمیلیانو الگری سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس و میلان شانس اول جانشینی الگری مطرح شده بود. اما حالا اسکای اسپورتس در گزارشی یادآور شده که الگری، به پیشنهاد هدایت آرسنال پاسخ منفی داده و اعلام کرده که در شرایط حاضر، تمایلی به هدایت توپچی ها ندارد. 

ماسیمیلیانو الگری در پایان فصل گذشته بعد از پنج فصل حضور روی نیمکت مربیگری یوونتوس از این تیم جدا شد و طبق برنامه قصد دارد که تا پایان رقابتهای این فصل به استراحت بپردازد و به همین خاطر هم به نظر می رسد که تا پایان فصل او هدایت هیچ تیمی را دردست نگیرد. 

البته در طول هفته های اخیر گزارشهایی درمورد ابراز تمایل باشگاه های معتبر فوتبال اروپا، از بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن گرفته تا منچستریونایتد برای همکاری با امری منتشر شده بود و حالا آرسنال هم به لیست مشتریان این سرمربی موفق ایتالیایی اضافه شده است ولی به نظر می رسد که توپچی ها هم مثل بقیه این باشگاه ها، در به خدمت گرفتن الگری ناکام خواهند ماند.

6363