کلوپ: برای پر کردن جای فابینیو راهکارهایی داریم

کلوپ: برای پر کردن جای فابینیو راهکارهایی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در آستانه مصاف تیمش با برایتون در رقابتهای لیگ برتر در کنفرانسی خبری شرکت کرد و درمورد مسائل مختلفی از جمله مصدومیت فابینیو اظهارنظر کرد.

به گزارش فوتبالی، در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای کلوپ را مطالعه کنید:  

*مصدومیت فابینیو:  این خبر خیلی بدی برای ماست و از هیچ نظر خبر مثبتی نیست. 100% در مورد زمان بازگشت فابینیو به میادین مطمئن نیستیم، اما به نظر می رسد او تا کریسمس از میادین دور خواهد بود. قطعا می توانیم بازیکنی را جایگزین کنیم و راه حل هایی برای روزهای بدون فابینیو خواهیم داشت، اما اولویت ما این است که همه تلاشمان را برای بازگشت اودر زودترین زمان ممکن انجام دهیم. البته باید این را هم مدنظر داشت که ما تنها تیمی نیستیم که بازیکن مصدوم داریم؛  باید با این موضوع کنار بیاییم و راه حلی پیدا کنیم.

*مصاف با برایتون: الان فکرم مشغول این بازی است. برایتون زیر نظر گراهام پاتر پیشرفت زیادی داشته و عملکرد او روی نیمکت مربیگری این تیم خوب بوده. برایتون یک هفته برای این بازی فرصت داشته و کلا خلاقانه کار می کنند و فوتبال خوبی ارائه می دهند؛ برایتون به دنبال هر سه امتیاز بازی است و ما بعد ازاین بازی باید بلافاصله خودمان را برای مصاف با ناپولی آماده کنیم. 

*بازی با ناپولی: در بازی پارسال ما مقابل ناپولی، هندرسون در پست فابینیو بازی می کرد؛ ما این بازی را تماشا کردیم. لالانا و واینالدوم نیز چنین تجربه ای دارند و ما می توانیم سیستم بازی تیم را تغییر دهیم. از دست دادن بازیکن با کیفیتی مانند فابینو بسیار دشوار است، اما ما تنها تیم لیگ برتری نیستیم که با مصدومانی در رختکن تیممان مواجه هستیم.

6363