مصدومیت ستاره برزیلی؛ فابینیو تا سال 2020 لیورپول را همراهی نمی کند

مصدومیت ستاره برزیلی؛ فابینیو تا سال 2020 لیورپول را همراهی نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- فابینیو ستاره برزیلی باشگاه لیورپول در جریان مصاف تیمش با ناپولی مصدوم شد و برای مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که فابینیو تا سال 2020 از میادین ورزشی به دور خواهد بود. طبق این بیانیه، فابینیو از ناحیه لیگامنت قوزک پایش دچار مصدومیت شده است. این خبر بدی برای یورگن کلوپ و تیمش است چرا که فابینیو یکی از مهره های ارزشمند و کلیدی لیورپول به حساب می آید.

مصدومیت فابینیو باعث خواهد شد که باعث خواهد شد تا او در بازی های آتی تیم حاضر به همراهی لیورپول نخواهد بود. 

در بیانیه منتشره از سوی وب سایت رسمی باشگاه لیورپول می خوانیم:« باشگاه لیورپول اعلام می کند که در جریان بازی تیم مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا، فابینیو از ناحیه لیگامنت قوزک پا دچار مصدومیت شده است. در این دیدار که با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید، فابینیو بعد از 18 دقیقه حضور در زمین تعویض شد. بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد که فابینیو تا سال نوی میلادی قادر به همراهی تیم نخواهد بود. او برنامه های بازیابی اش را زیر نظر اعضای کادر پزشکی باشگاه در ملوود آغاز خواهد کرد تا هرچه زودتر به روزهای اوجش بازگردد.»

بعد از مصدومیت فابینیو در بازی با ناپولی، کلوپ در صحبتهایی اعلام کرد که این اتفاق خیلی تلخی برای تیمش خواهد بود. هری کیول یکی از اسطوره های باشگاه لیورپول هم در واکنش به مصدومیت فابینیو در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« این اتفاق خیلی بدی برای لیورپول است. فابینیو مثل یک اسفنج است که همه چیز را خیلی سریع جذب می کند. غیبت او اتفاق تلخی برای لیورپول است ولی من مطمئنم که این تیم هنوز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.»

اولین بازی لیورپول بدون فابینیو روز شنبه مقابل برایتون برگزار خواهد شد.

6363