زیدان:حتما بازی بارسلونا- اتلتیکو را تماشا می کنم

زیدان:حتما بازی بارسلونا- اتلتیکو را تماشا می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید قبل از مصاف تیمش با آلاوس که روز شنبه برگزار می شود، در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، این گزیده ای از صحبتهای زیدان است:

*شرایط فعلی تیم: می دانیم که قرار است که مقابل چه تیمی بازی کنیم. می دانیم که آنها فصل را چطور شروع کرده اند و میدانیم که بازی مهمی برای ماست. بازی سختی پیش روست. در یک ورزشگاه سخت... تردیدی نداریم. باید از دقیقه اول تا دقیقه پایانی بازی آماده باشیم

*احتمال انتقال قرضی وینیسیوس به تیمی دیگر: نه او از تیم جدا نخواهد شد و اینجا خواهد ماند. او یکی از بازیکنان تیم ماست. ما 25 یا 26 بازیکن داریم. اخیرا او زیاد بازی نکرده ولی رویش حساب باز می کنیم. الان زمان او نیست ولی خیلی زود ممکن است زمانش فرا برسد و به تیم کمک کند. او قطعا با ما خواهد ماند

*قرار نگرفتن نام بنزما در لیست 50 بازیکن برتر سال: تمام مادریدی ها به عملکرد بنزما در تیممان افتخار می کنند.ما به کریم و به تمام بازیکنان تیم افتخار می کنیم. فقط می خواهیم او بهترین عملکردش را در تک تک بازیها به نمایش بگذارد و هواداران را راضی کند. ما دنبال همین هستیم.

*توپ طلا: من بهترین ها را دارم و حقیقت همین است. تمام بازیکنانی که به اینجا میآیند جزو بهترین ها هستند. رئال بهترین باشگاه دنیاست. بازیکنان من هم بهترین ها هستند. نمی توانم از یک فرد خاص نام ببرم

*عملکرد حیرت آور والورده: مودریچ مودریچ است و هیچ چیزی عوض نمی شود. حالا فده والورده آمده و می خواهد عملکرد خوبی داشته باشد. این برای من باعث سردرد می شود. ولی هیچ چیزی عوض نمی شود. دردسر برای من است وقتی که می خواهم ترکیب تیم را انتخاب کنم. هردویشان خوب هستند و به تیم متعهد هستند و می دانند که فلسفه کاری من تغییری نمی کند. ما برای برد در یک بازی اینجا نیستیم و می خواهیم به جام برسیم. من روی همه حساب باز می کنم و همه این را می دانند

* ال کلاسیکوی پیش رو: ما روی برگزاری این بازی حساب کرده ایم ولی زمانی که نزدیک به زمان برگزاری بازی برسیم، خواهیم دید. من کسی نیستم که بخواهم تصمیم بگیرم که ال کلاسیکو برگزار خواهد شد یا نه. ولی ما آماده این بازی خواهیم بود.

*شرایط هازارد: نمی توانم دقیق چیزی بگویم باید روز به روز پیش برویم. می توانم بگویم که مصدومیت او مصدومیت مهمی نیست. ضربه محکمی به او وارد شد و مصدومیتی جزئی ایجادشد. ولی نمی توانم درمورد زمان دقیق بازگشت او صحبت کنم. چون روند بهبودش باید روزمره کنترل شود. 

*سوتهای هواداران برای بیل: مهمترین نکته این است که بازیکنان همیشه اینجا باشند. ما یک تیم داریم و من تنها نیستم. هرکسی که درتیم است به محبت هواداران نیاز دارد. ما همیشه پشت هواداران هستیم؛ آنها مهمترین هستند. از بیل حمایت می کنیم و فکر می کنم که هواداران هم همین حس را دارند. همینگونه ادامه خواهیم داد. چون این تاثیری بر جریان بازی ندارد. مهم این است که ما درکنار بیل باشیم و نشان دهیم که می خواهیم از این شرایط فاصله بگیریم. حتی در سختی ها.. این بخشی از زندگی هرفوتبالیستی است.

*ایسکو در ترکیب اصلی رئال مقابل پاری سن ژرمن: قطعا من روی او حساب باز می کنم. به همین خاطر درآن روز او برای تیم بازی کرد. من ایسکو را خیلی خوب می شناسم و می دانم که زمانی که او پابه توپ شود عملکرد خوبی دارد. دربازی با پی.اس.جی هم خوب کار کرد. برایش خوشحالم چون شخصیتش را نشان داد. او می تواند در هر دیداری خوب کار کند .

*بازی اتلتیکو- بارسلونا: مهمترین نکته برای ما بازی بعدی مان است. چون این بازی ویژه ای برایمان است. می خواهیم به همین روند خوبمان ادامه دهیم: رشد کردن، بهتر شدن و قوی تر شدن در هربازی. تا بتوانیم نشان دهیم که موفقیتهای ما تصادفی نیستند. می خواهیم امتیازات را کسب کرده، متمرکز و مملو از انگیزه باشیم. از نتیجه آن بازی هم مطلع خواهیم شد. من بازی را تماشا می کنم چون از فوتبال خوشم می آید.

*اخراج امری: واقعا متاسف و ناراحتم. زمانی که یک سرمربی اخراج می شود، اصلا از این اتفاق خوشم نمی آید. امری همیشه نشان داده که سرمربی بزرگی است. نمی دانم آیا به اسپانیا بازخواهد گشت یا نه ولی مطمئنم که به زودی دوباره روی نیمکت مربیگری تیمی خواهد نشست

*اهمیت توپ طلا: این جایزه ای است که فرانسوی ها آن را اهدا می کنند و خیلی هم خوب مدیریت می شود. این ایده الی فوق العاده بود چون همه برای فتح این جایزه علاقه زیادی دارند. زمانی که بازیکنی مثل مودریچ ، بازیکن رئال این جایزه را فتح کرد، آن روز یکی از بهترین روزهای زندگی اش بود. ازاین بابت مطمئنم.

6363

 

6363