پاسخ مورنو به لوییس انریکه: مگر چه گفتم که به من می‌گویی خائن؟

پاسخ مورنو به لوییس انریکه: مگر چه گفتم که به من می‌گویی خائن؟

پایگاه خبری فوتبالی – روبرت مورنو در نشستی خبری در بارسلونا به صحبت‌های لوییس انریکه واکنش نشان داده است.

لوییس انریکه در بازگشت به تیم ملی اسپانیا گفته که نمی‌خواهد مورنو دستیارش باشد، چرا که به او خیانت کرده است. مورنو پس از کناره‌گیری انریکه از تیم ملی اسپانیا به عنوان مربی جدید تیم انتخاب شد، و به گفته انریکه، قصد داشت که تا پایان یورو 2020 در این تیم بماند.

لوییس انریکه در خرداد از تیم ملی کناره‌گیری کرد تا از دخترش، شانا مراقبت کند که دچار سرطان شده بود. شانا پس از پنج ماه درگیری با سرطان استخوان، درگذشت. 

انریکه گفت: «در 12 سپتامبر، او را در خانه‌ام ملاقات کردم و او به من گفت که می‌خواهد در جام ملت‌ها مربی تیم باشد و بعدش، اگر بخواهم، او دستیار من شود. من درک می‌کنم که او فردی جاه‌طلب است و رویایش مربی‌گری است. اما این برای من یعنی خیانت.»

مورنو حالا گفته است: «در جلسه اول با لوییس انریکه، او به من گفت که کاری که توانسته‌ام را انجام داده‌ام و به من افتخار می‌کند. سپس از من خواست که جلسه‌ای با هم داشته باشیم. به نظرم درست بود که به او بگویم که اگر بخواهد به تیم ملی برگردد، من کنار می‌روم. اما او به من گفت که دیگر روی من به عنوان دستیارش حساب نمی‌کند. من بهت‌زده شده بودم. مگر چه کار اشتباهی کرده بودم که روی من حساب نمی‌کرد؟»

8444