معبودی: دقیقه ۲ پنالتی می‌گرفتند، ۵ گل می‌زدیم!

معبودی: دقیقه ۲ پنالتی می‌گرفتند، ۵ گل می‌زدیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ماشین‌سازی معتقد است داور دیدار با سایپا، یک پنالتی به سودشان اعلام نکرده است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه، ماشین‌سازی امروز در نخستین بازی هفته دوازدهم توانست سایپا را شکست دهد و با ۱۵ امتیاز به رده نهم جدول صعود کند؛ عزیز معبودی، مدافع چپ سبزقباهای آذربایجان که یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش در این بازی بود، در دقیقه ۲ ارسالی انجام داد و توپ به سعید محمدفرد برخورد کرد که این بازیکن معتقد است در آن صحنه پنالتی اتفاق افتاده است.

معبودی ادامه داد: در همان ابتدای بازی این صحنه اتفاق افتاد، من در یک قدمی توپ بودم و توپ در محوطه جریمه به دست مدافع سایپا برخورد کرد؛ همانطور که در فیلم بازی نیز مشخص است، دست بازیکن سایپا از بدنش فاصله داشت و توپی که بر روی دروازه ارسال کرده بودم، برگشت خورد و ۱۰۰درصد پنالتی بود که متاسفانه داور صحنه را به خوبی ندید و یا شاید زاویه دید خوبی نداشت. خلاصه این پنالتی در دقیقه دو بازی از دست ما رفت.

او اضافه کرد: ما اگر در دقیقه دو صاحب پنالتی مسلم خود می‌شدیم و به گل می‌رسیدم، جریان بازی به کلی تغییر می‌کرد و ما تا پایان بازی می‌توانستیم پنج گل به این تیم بزنیم ولی شرایط بازی کلا تغییر کرد؛ در مجموع، خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم و شرمنده هواداران نشویم.

7413