مقصد هالند کجاست؟ یووه، رئال یا منچستر یونایتد؟

مقصد هالند کجاست؟ یووه، رئال یا منچستر یونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید اوضاع ارلینگ براوت هالند را از نزدیک دنبال می‌کند. این بازیکن 19ساله سالزبورگ با 27 گل در 19 مسابقه توجه بسیاری را جلب کرده است. او رکوردهای جدیدی در لیگ قهرمانان به جا گذاشته و بحث داغ روز این است که مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

گفته می‌شد مبلغ فسخ قرارداد او برای باشگاه آربی لایپزیگ (که مالک مشترک با سالزبورگ دارد) تنها 30.2 میلیون یورو است، اما کریستوف فروند، مدیر ورزشی سالزبورگ می‌گوید: «ما هرگز هیچ حقی را به صورت ویژه به یک باشگاه نمی‌دهیم. این اتفاق هرگز در گذشته روی نداده است و در آینده هم روی نخواهد داد.»

به این ترتیب مبلغ قرارداد او بر اساس پیشنهادها تعیین خواهد شد. گفته می‌شود سالزبورگ اجازه رفتن به او را در ژانویه می‌دهد، اما به قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو راضی نیست. اگر او به تیم دیگری برود می‌تواند همچنان در لیگ قهرمانان بازی کند، و به این ترتیب برای باشگاه‌ها بازیکن جذابی خواهد بود. البته اگر سالزبورگ به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند، احتمالا او را نگه خواهد داشت.

رئال مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس او را دنبال می‌کنند، اما یونایتد به دلیل نروژی بودن مربی‌اش، اوله گونار سولشر، دست بالا را دارد. این مربی به‌خوبی این بازیکن هم‌وطنش را می‌شناسد و در مولده با او کار کرده است. یونایتد هم با انتقال روملو لوکاکو و الکسیس سانچز، به دنبال تقویت خط حمله‌اش است.

از سوی دیگر، مارتین اودگارد، هم‌وطن او به احتمال زیاد در تابستان به رئال مادرید برمی‌گردد، و به این ترتیب رئال هم گزینه جذابی برای او خواهد بود. یوونتوس هم به دنبال یافتن جانشینی برای کریستیانو رونالدو است و این بازیکن برایشان ارزان‌تر از کیلیان امباپه خواهد بود.

8444