مدل موی عجیب و متفاوت گابی‌گل، ستاره جام لیبرتادورس

مدل موی عجیب و متفاوت گابی‌گل، ستاره جام لیبرتادورس

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبالیست ها معمولا سبک و روش متفاوتی برای این که از روزهای بزرگ تیمشان خوشحالی کنند، دارند. برخی از آنها سعی می کنند که با تغییر مدل مویی خاصی لحظه درخشان فوتبالشان را جشن بگیرند و یکی از این نمونه ها "گابی گل" است.

به گزارش فوتبالی، گابریل باربوسا که عملکرد درخشانی در فینال لیبرتادورس داشت و در پیروزی تیمش مقابل ریورپلاته آرژانتین در پرو نقشی کلیدی ایفا کرد ، به تازگی مدل موی عجیبی را برای خود انتخاب کرده است. گابی گل دو گل در چهار دقیقه به ثمر رساند و عنوان آقای گل لیبرتادورس را از آن خود کرد.

حالا این مهاجم هوادارانش را با مدل موی عجیب و متفاوت خود شگفت زده کرده است. او موهایش را به رنگ زرد رنگ در آورده و به شکلی متفاوت و عجیب آنها را بافته است آن هم در حالی که معمولا عادت داشتیم که او را با مدل موی کوتاه ببینیم.

ستاره فلامنگو روند اصلاح موهایش را در اینستاگرام برای شش میلیون هوادار خود به اشتراک گذاشته است تا به انها خبر بدهد که چهره اش را کاملا تغییر داده است. در ماه های اخیر رابطه عاشقانه گابریل باربوسا با خواهر نیمار خبرساز شده بود چرا که  این رابطه باعث شده بود تا رابطه دو بازیکن برزیلی به کدورت کشیده شود.