ادامه عصبانیت هواداران از زلاتان با دیوارنویسی خانه‌اش: بمیر کولی!

ادامه عصبانیت هواداران از زلاتان با دیوارنویسی خانه‌اش: بمیر کولی!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران مالمو پس از به آتش کشیدن مجسمه زلاتان ابراهیموویچ در ورزشگاه این تیم حالا روی دیوارهای خانه این بازیکن در سوئد نیز شعارهایی را نوشته اند. 

به گزارش فوتبالی، این مهاجم که فوتبال حرفه ای خود را در رده جوانان از این تیم شروع کرده بود در رده بزرگسالان نیز به میدان رفت و بعد از آن تبدیل به بزرگترین فوتبالیست تاریخ سوئد شد. اما این اتفاقات پس از اخباری که روز گذشته منتشر شد، رخ داد. بازیکن سابق تیم ملی سوئد اعلام کرد که بخشی از سهام باشگاه هاماربی را خریداری کرده و همین موضوع خشم هواداران مالمو را به دنبال داشت. آنها شب گذشته به ورزشگاه تیم محبوب خود رفته و مجسمه زلاتان ابراهیموویچ را که به تازگی در آنجا نصب شده بود به آتش کشیدند. اما این عصبانیت به همین جا ختم نشد و حالا سایت گل خبر داده که دیوارهای خانه این بازیکن در استکهلم نیز هدف شعارهای هواداران مالمو قرار گرفته و روی آن نوشته شده: " بمیر کولی! " 

پلیس سوئد اعلام کرده که تحقیقات پیرامون این اتفاقات و حملات آغاز شده و آنها به دنبال دستگیری افرادی هستند که این حرکات را از خود نشان داده اند اما هنوز کسی متهم و دستگیر نشده است. 

1070