پیش بازی نفت مسجدسلیمان-ذوب آهن/ تقابل مربیان سابق سرخابی

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-ذوب آهن/ تقابل مربیان سابق سرخابی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ترمز نفت مسجدسلیمان توسط علی منصور کشیده می‌شود؟

 به گزارش فوتبالی، دو تیم برنده هفته گذشته لیگ، به مصاف با هم خواهند رفت.

ماجرای نباختن های مسجد سلیمان، به داستانی تکراری تبدیل شده و از هفته ای به هفته بعد موکول میشود. تا به اینجای رقابت‌ها  تیم های مدعی تراکتور، استقلال، سپاهان، شهر خودرو و پرسپولیس موفق به شکست نماینده مسجد سلیمان نشده‌اند. 11 هفته بدون باخت در لیگ و حضور در جمع 8 تیم پایانی جام حذفی، فصلی درخشان را تا اینجای کار نبرای مردم فوتبال دوست مسجد سلیمانی رقم زده.

این مسابقه را می‌توان تقابل مربیان استقلالی و پرسپولیسی لیگ دانست چرا که منصوریان پیش از این سرمربی استقلال بوده و مهدی تارتار هم در سال 89 یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس بوده است.

ذوب آهن و خروج از بحران:2 برد از 3 بازی اخیر کمی از فشار بر روی روی گاندوها کاهش داد و شاگردان منصوریان از منطقه سقوط فاصله گرفتند. سبز پوشان اصفهانی پس از پشت سر گذاشتن 8 هفته بدون برد، مقابل شاهین طلسم نبردن های خود را شکستند و با پیروزی هفته گذشته برابر فولاد، به دنبال  ادامه روند خوب خود هستند. 

منصوریان در بازی مقابل فولاد برای اولین بار تیمش را با آرایش 3 دفاعه روانه میدان کرد و احتمال دارد در بازی های آینده نیز، از همین روش بهره ببرد. 

نتیجه هفته گذشته: نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و پرسپولیس را شکست داد. ذوب آهن نیز با تک گل علیرضا منظمیِ 17 ساله شاگردان نکونام در فولاد را بدون امتیاز راهی خوزستان کرد. 

وضعیت در جدول: نفت مسجد سلیمان با 17 امتیاز در رده ششم و ذوب آهن با 10 امتیاز، در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. 

*جمعه، 8 آذر 1398

 نفت مسجدسلیمان - ذوب‌آهن اصفهان  ساعت 14:30 ورزشگاه شهید بهنام محمدی 

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: محمد عطایی و علی رعیت