اسلاویا پراگ 1 – اینتر 3: این دو مهاجم درخشان

اسلاویا پراگ 1 – اینتر 3: این دو مهاجم درخشان

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر با پیروزی در خانه اسلاویا پراگ، سرنوشت صعود در لیگ قهرمانان را به دست خود گرفت. لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو نمایشی درخشان داشتند و تیمشان را به پیروزی سه بر یک رساندند.

اسلاویا پراگ در سه بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست خورده و دو امتیازی که در این فصل کسب کرده، در خانه اینتر و بارسلونا بوده است.

اینتر در دقیقه 19 به گل رسید. روملو لوکاکو از سمت راست گریخت و پاسی رو به عقب به لائوتارو مارتینز داد و او هم توپ را به سقف دروازه کوبید. این چهارمین بازی پیاپی بود که او برای اینتر در اروپا گل می‌زند.

در دقیقه 36، اتفاق عجیبی روی داد. مارتینز پاس رو به عقب بد فریدریش را گرفت و آن را به لوکاکو سپرد و او هم گل زد. اما داور پس از بازبینی مفصل صحنه، به این نتیجه رسید که لحظاتی پیش از این گل، در محوطه جریمه اینتر، استفان ده‌فرای روی اولایینکا خطا کرده است. گل اینتر مردود اعلام شد و یک پنالتی برای اسلاویا گرفته شد که توماس شوچک آن را گل کرد و بازی مساوی شد.

لوکاکو در یک صحنه ضربه سری زد که به تیر برخورد کرد. مارسلو بروزوویچ هم توپ را به تیر دروازه حریف زد. در نهایت، لوکاکو اولین گل اروپایی خود را برای اینتر در دقیقه 81 به ثمر رساند. پاس عمقی والنتینو لاتزارو را مارتینز به لوکاکو سپرد و او پس از سر خوردن فریدریش، دروازه‌بان حریف را جا گذاشت و دروازه خالی را باز کرد.

مارتینز در دقیقه 88 گل سوم را هم زد. لوکاکو توپ را از حریف گرفت، و سانتری انجام داد که مارتینز آن را با پای راست به گل تبدیل کرد.

در آخرین لحظات بازی هم لوکاکو توپ را از بین پاهای مدافع حریف به تور دروازه رساند، اما VAR آن را آفساید اعلام کرد.

اینتر به دلیل نتیجه رودرروی بهتر مقابل دورتموند، در رده دوم گروه قرار گرفت و حالا منتظر بازی با بارسلونا در سن‌سیرو است.

8444