بارسلونا 3 – بروسیا دورتموند 1: نمایش مسی در حد توپ طلا بود

بارسلونا 3 – بروسیا دورتموند 1: نمایش مسی در حد توپ طلا بود

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی در 700امین بازی‌اش با پیراهن بارسلونا خوش درخشید و کمک کرد تیمش بروسیا دورتموند را با نتیجه سه بر یک ببرد و به عنوان تیم اول گروه، در فاصله یک بازی مانده تا پایان مرحله گروهی، راهی دور بعد شود. بارسلونا با عثمان دمبله در ترکیب ثابت کار را آغاز کرد، اما پس از مصدومیت دمبله در دقیقه 26 و تعویض شدن او با آنتوان گریزمان بود که خط حمله این تیم جان گرفت.

سرنوشت دورتموند هم با این شکست در دستان خودشان نیست. آنها باید مقابل اسلاویا پراگ نتیجه‌ای بهتر از اینتر مقابل بارسلونا بگیرند.

لیونل مسی که گفته می‌شود توپ طلای امسال را از آن خود خواهد کرد، یک بار پاسی عالی به لوییس سوارز داد که منجر به گل شد، اما سوارز در آفساید بود. در دقیقه 29، ترکیب این دو نفر باز هم جواب داد و سوارز گلی زد که این بار سالم اعلام شد.

چهار دقیقه بعد، روی پاس سوارز بود که مسی گل دوم را به ثمر رساند. 

لوسین فاوره، مربی تحت فشار دورتموند در ابتدای نیمه دوم جیدون سانچو را به زمین فرستاد. در دقیقه 67 بود که مارک آندره تر اشتگن با واکنشی عالی مانع گل‌زنی یولیان برانت شد. در ادامه این واکنش، مسی توپ را از فرنکی دی‌یونگ گرفت و با پاسی عالی، گریزمان را تک به تک کرد و او گل سوم را زد. این اولین گل او در لیگ قهرمانان برای بارسلونا بود.

سانچو با شوتی عالی در دقیقه 77 یک گل برای دورتموند زد، اما این تیم نتوانست با وجود فشار در ادامه مسابقه، گل دیگری بزند. یک بار هم ضربه سانچو با واکنش تر اشتگن همراه شد و توپ به تیر برخورد کرد. حالا دورتموند در روز آخر باید نگاه به نتیجه بازی اینتر و بارسلونا داشته باشد.

8444