ایجنت هاورتز: با رئال، بارسا و 5 باشگاه دیگر در تماسیم

ایجنت هاورتز: با رئال، بارسا و 5 باشگاه دیگر در تماسیم

پایگاه خبری فوتبالی- کای هاورتز، بازیکن 20 ساله و یکی از ستاره های آینده دار دنیای فوتبال این روزها به شدت مورد پسند سران باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد این بازیکن جوان باشگاه بایرلورکوزن در هفته های آتی تکلیف آینده اش را روشن خواهد کرد. بنا براین گزارش، او در طول این هفته ها با سران 7 باشگاه بزرگ و مطرح اروپایی درتماس بوده؛ هاورتز و مدیربرنامه هایش مذاکراتی را با باشگاه های بایرن مونیخ، بارسلونا، لیورپول، چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید داشته اند.

سران بایرلورکوزن قیمت 130 میلیون یورو را برای فروش این ستاره درنظر گرفته اند. تابستان گذشته سران بایرن تلاشهای زیادی کردند تا این بازیکن را با قیمت 90 میلیون یورو به خدمت بگیرند ولی پیشنهادشان برای خرید این بازیکن رد شد. در حال حاضر بایرن در لیست تیمهای موردعلاقه هاورتز قرار دارد و بارسا هم دیگر گزینه محبوب اوست. البته یکی از اتفاقاتی که احتمالا انتقال او به بایرن را تسهیل میکند، انتخاب مائوریتسیو پوچتینو به سمت سرمربیگری بایرن مونیخ. است. چرا که هاورتز شیفته سبک کاری این سرمربی آرژانتینی است.

هاورتز یک بازیکن میانی با خصوصیات تهاجمی است که فصل گذشته عملکرد حیرت آوری داشت و توانست 17 گل زده و 4 پاس گل بدهد. او فصل گذشته را به عنوان سومین گلزن برتر بوندس لیگا، پشت سر لواندوفسکی و پاکو آلکاسر به پایان برد و احتمالا در آینده ای نزدیک او را در یکی از تیمهای مطرح و تراز اول دنیای فوتبال خواهیم دید.

6363