رافت: شیوه بازی پرسپولیس روی عملکرد علیپور تاثیر منفی گذاشته است

رافت: شیوه بازی پرسپولیس روی عملکرد علیپور تاثیر منفی گذاشته است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی علیپور برای اثبات توانایی‌هایش احتیاج به فضا دارد اما شیوه بازی پرسپولیس موجب شده تا نتواند تمام توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، پایان رافت در مورد برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی گفت: در جام حذفی مهم‌ترین موضوع پیروزی است که پرسپولیس آن را بدست آورد اما توقع از پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی بالا تر از این‌ها است. بازی شادابی را از پرسپولیس شاهد نبودیم.

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: در ۱۱ هفته اخیر نسبت به سال گذشته همه بر این باورند که تیم افت داشته است. تا پارسال پرسپولیس در لیگ یکه‌تاز بود و در تمام خطوط آمار خوبی  داشت. همه آمارهای خوب در تمام خطوط برای پرسپولیس بود اما الان چهار باخت داریم و آمار تیم در هیچ زمینه‌ای به هیچ وجه خوب نیست.

وی افزود: بازیکنان همان نفرات هستند. امکانات هم همان شکل است اما تنها مربی تغییر کرده است. وقتی مربی خارجی می‌آید انتظار داریم به فوتبال روز دنیا نزدیک شویم نه اینکه پسرفت مربیان زیادی در ایران داریم که بتوانند از این بهتر باشند خود گابریل کالدرون به طور کامل در این شرایط مقصر است. مگر می‌شود مربی نقش نداشته باشد؟

پیشکسوت سرخپوشان اضافه کرد: پرسپولیس با یک مهاجم بازی می‌کند. حریفان فضا را از پرسپولیس گرفتند. علیپور احتیاج به فضا دارد اما بازیکنی نیست که بجنگد و برای او فضاسازی کند. البته سیامک نعمتی توانایی این را دارد که به عنوان مهاجم مکمل به خوبی ایفای نقش کند همانطور که سال گذشته این کار را انجام می‌داد اما کالدرون از او استفاده نمی‌کند.

وی در رابطه با میزان بالای اشتباهات فردی سرخپوشان خاطرنشان کرد: این موضوع هم ۲ جنبه دارد. هم فنی و هم روحی و روانی که در هر دو بٌعد مربی مقصر است. اینکه علیرضا بیرانوند در ۲ بازی از زاویه بسته گل می‌خورد نشان می‌دهد بازیکنان از نظر روحی و روانی هم شرایط خوبی ندارند.

رافت در مورد اینکه کالدرون با وجود تایید جونیور اعلام کرده که او نهمین گزینه وی بوده است، اضافه کرد: جونیور بازیکن خوبی نبود اما کالدرون هم با صحبت‌هایش اعتماد به نفس را از او گرفت. از طرفی هر بازیکنی که در تیم حضور دارد مربی باید پاسخگوی عملکرد او باشد نه اینکه پشت او را خالی کند. مگر این کالدرون نبود که می‌گفت عملکرد جونیور را تضمین می‌کنم؟

وی افزود: من هم دوست دارم الان با ۵۰ سال سن به پرسپولیس بازگردم و برای این تیم بازی کنم اما مربی باید شرایط را کنترل کند. فکر می‌کنم کالدرون شاید انقدر در تیم‌های قبلی خود با بازیکنان بی کیفیت کار کرده که الان فکر می‌کند پرسپولیس هم مانند آن تیم‌ها است. به هیچ وجه صحبت‌های کالدرون قابل قبول نیست.

4344