ضیافت شام نیمار با هافبک رئال مادرید پس از بازی در برنابئو

ضیافت شام نیمار با هافبک رئال مادرید پس از بازی در برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و پاریسن ژرمن در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید هر چند که بازی حالت تشریفاتی داشت چرا که صعود هر دو تیم نهایی شده بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات جالب بازی سه شنبه شب مربوط به بازگشت نیمار به برنابئو بود که با صدای سوت شدید هواداران از او استقبال شد. بازیکن برزیلی البته درون زمین با بنزما شوخی کرد و در تونل ورزشگاه برنابئو نیز با هموطنانش کاسمیرو و مارسلو خوش و بش کرد.

نیمار در پایان بازی هم از فرصت سفر به مادرید استفاده کرد تا در کنار هموطنش کاسمیرو به رستوران معروف "ده ماریا" در شهر مادرید برود. رستورانی مجلل در خیابان "فلیکس بویکس" در نزدیکی ورزشگاه برنابئو که به پاتوق بازیکنان رئال مادرید تبدیل شده است. 

کاسمیرو و نیمار تصاویری کنار هم در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. بازیکن پی اس جی پیراهن تیم بسکتبال میامی هیت را در این تصاویر به تن کرده است. دو بازیکن تیم ملی برزیل شب را کنار هم سپری کردند. البته مشخص نیست که نیمار با اجازه باشگاه پی اس جی در مادرید مانده وبه پاریس برنگشته یا نه.