کاسیاس دشمنی قدیمی با مورینیو را فراموش کرد

کاسیاس دشمنی قدیمی با مورینیو را فراموش کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بر هیچ کسی پوشیده نیست که ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق تیم ملی اسپانیا و ژوزه مورینیو مربی پرتغالی در زمان حضور مشترک این دو در رئال مادرید رابطه خیلی بدی با هم داشتند.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس اما به نظر می رسد که کینه و دشمنی گذشته را با مورینیو سرمربی پرتغالی فعلی تاتنهام فراموش کرده است. تاتنهام شکست دو بر صفر مقابل المپیاکوس را با پیروزی چهار بر دو مقابل این تیم عوض کرد که بازیکن پورتو در توئیتر نوشت:"کامبک تاتنهام. اولین دقایق پر استرس و پر اشتباه بودند اما بعد از آن نمایش خوبی داشتند. با تمام قوا ظاهر شدند. تصمیمات برای بازسازی بازی بسیار خوب بودند."

مورینیو دومین پیروزی خود را در دومین حضور روی نیمکت تاتنهام کسب کرد و توانست صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را نهایی کند. در این بازی العربی و روبن سمدو برای المپیاکوس گلزنی کردند اما تاتنهام با گلهای دله الی، اوریر و هری کین (دو بار) به بازی برگشت و با نتیجه چهار بر دو پیروز شد. 

تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه بی و پایین تر از بایرن مونیخ به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود  کرد. ستاره سرخ و المپیاکوس در هفته پایانی برای سوم شدن در گروه و صعود به لیگ اروپا تلاش خواهند کرد.