مدیربرنامه دیبالا: او در یوونتوس خوشحال است، فعلا به جدایی فکر نمی‌کنیم

مدیربرنامه دیبالا: او در یوونتوس خوشحال است، فعلا به جدایی فکر نمی‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - برادر پائولو دیبالا که مدیر برنامه های او نیز هست پس از گلزنی این بازیکن در دیدار برابر اتلتیکو مادرید مدعی شد که این بازیکن در یوونتوس خوشحال است و فعلا تنها به زمان حال فکر می کند. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس و اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تورین به مصاف یکدیگر رفتند و پائولو دیبالا موفق شد تک گل پیروزی بخش تیم خود در این بازی را وارد دروازه حریف کند تا یووه با کسب 3 امتیاز این بازی صعود خود به مرحله بعدی رقابت های اروپایی را قطعی کند. گوستاوو دیبالا، برادر این بازیکن، معتقد است که او از حضور خود در این تیم راضی است و در گفتگو با توتومرکاتو اظهار داشت: " او یک گل گلادیاتوری به ثمر رساند. پائولو از گلزنی و پیروزی در این بازی خوشحال است. او شب گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بسیار تاثیرگذار بود. "

دیبالا در تابستان گذشته بارها به تیم هایی چون منچستریونایتد و تاتنهام لینک شده و گفته می شد که در آستانه جدایی از یوونتوس نیز قرار گرفت اما در نهایت به حضور خود در این تیم ادامه داد. برادر و مدیر برنامه های بازیکن آرژانتینی در پاسخ به سوالی درباره آینده او گفت: " اجازه بدهید که فعلا تنها درباره زمان حال صحبت کنیم، ما درباره جدایی فکر نمی کنیم. " 

1070