خبر خوش برای هواداران رئال مادرید؛ مصدومیت هازارد جدی نیست

خبر خوش برای هواداران رئال مادرید؛ مصدومیت هازارد جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران رئال مادرید می توانند نفسی به راحتی بکشند چرا که ادن هازارد هافبک بلژیکی به علت مصدومیت از ناحیه پای راست ده روز از میادین دور خواهد بود. بازیکن بلژیکی بازیهای تیمش مقابل آلاوس و اسپانیول را از دست می دهد اما قطعا در دو بازی مهم مقابل والنسیا و بارسلونا در مستایا و نیوکمپ حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، هازارد پس از برخورد با مونیر در دقیقه 68 بازی پاریسن ژرمن و رئال مادرید از زمین خارج شد. این بازیکن از همان ناحیه ای دچار مصدومیت شد که دو سال پیش دچار مشکل شده بود و به همین خاطر نگرانی ها در مورد او افزایش پیدا کرد. این بازیکن با کمک پزشکان رئال مادرید به رختکن رفت و با کمک عصا از ورزشگاه خارج شد چرا که نمی توانست به صورت عادی قدم بزند.

زیدان در پایان بازی از مصدومیت هازارد ابراز نگرانی کرده بود و به همین خاطر هواداران رئال مادرید به شدت در مورد مصدومیتش نگران بودند اما در نهایت بررسی های پزشکی ثابت کرد که او فقط 10 روز از میادین دور خواهد بود. رئال مادرید در روز 27 اذر در نیوکمپ بازی مهمی مقابل بارسلونا خواهد داشت که قطعا حضور گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در این بازی حائز اهمیت بالایی خواهد بود.