شیری: مقابل استقلال حق ما باخت نبود/ پرسپولیس همیشه خطرناک است

شیری: مقابل استقلال حق ما باخت نبود/ پرسپولیس همیشه خطرناک است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نساجی گفت: باخت به استقلال حق ما نبود ولی یک نکته مثبت در این مسابقه وجود داشت که بعد از 5 هفته موفق شدیم طلسم گل نزدن را بشکنیم.

به گزارش فوتبالی، حامد شیری در گفت‌و‌گویی در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: دیدید که چقدر مقابل استقلال خوب کار کردیم ولی متأسفانه نتیجه آن‌طوری که می‌خواستیم رقم نخورد.

وی افزود: باخت به استقلال اصلاً حق ما نبود و نساجی خیلی خوب کار کرد ولی یک نکته مثبت در این مسابقه وجود داشت که بعد از 5 هفته موفق شدیم طلسم گل نزدن را بشکنیم و بالاخره گل بزنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی افزود: باید خیلی سخت‌گیر باشیم و راحت امتیاز را از دست ندهیم. فرم و نوع فوتبال‌مان تماشاگرپسند است ولی باید طوری تلاش کنیم که امتیازات از دست نرود. تا پایان نیم‌فصل 4 بازی بسیار سخت داریم که باید از این مسابقات بیشترین امتیاز را بگیریم.

شیری در خصوص اینکه چرا نساجی 8 هفته پیاپی موفق به پیروزی نشده است،‌گفت: به همین استقلال نگاه کنید که بعد از چند هفته شخصیت بردن پیدا کرد. وقتی تیمی شخصیت پیروزی پیدا می‌کند حتی بعضی مواقع اگر خوب هم بازی نکند توپ‌های 40 درصدی‌اش تبدیل به گل می‌شود و بازی را می‌برد. از نظر روحی افت کرده‌ایم و بازیکنانمان بسیار تحت فشار هستند وقتی هم خوب بازی می‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم البته این فشار از طرف تماشاگران نیست چون آنها در هر بازی ایستاده ما را تشویق می‌کنند ولی ما هم باید تلاش کنیم که با پیروزی‌هایمان طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستند که همیشه شخصیت پیروزی دارند حتی باشگاه‌های بزرگ دنیا بعد از چند قهرمانی پی در پی دچار افت می‌شوند ما باید بدانیم که پرسپولیس تیم خطرناکی است و حتی باید از بازی با استقلال هم بیشتر به مسابقه به پرسپولیس توجه کنیم. آنها شاید نتایج لازم را در این هفته‌ها نگرفته باشند ولی تیم خوبی هستند و ما هم باید سعی کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

7655