قاسمی‌نژاد: یک بچه ۴ ساله هم خطا روی کولیبالی را پنالتی می‌گرفت

قاسمی‌نژاد: یک بچه ۴ ساله هم خطا روی کولیبالی را پنالتی می‌گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- محمد قاسمی‌نژاد، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با ذوب‌آهن خطای پنالتی روی موسی کولیبالی واضح و مسلم بود، اما نمی‌دانم چرا داور به راحتی از کنار آن صحنه عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از تسنیم، محمد قاسمی‌نژاد درباره شکست تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: بازی در نیمه اول پایاپای بود و متأسفانه روی یک غفلت گل خوردیم و ذوبی‌ها از تنها موقعیت‌شان استفاده کردند. در نیمه دوم هم حریف را تحت فشار قرار دادیم و صاحب توپ و میدان بودیم، ولی متأسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت شکست خوردیم. البته اشتباهات داوری باز هم در باخت ما تأثیرگذار بود و داور یک پنالتی مسلم برای‌مان نگرفت.

وی ادامه داد: بازیکن حریف با بی‌احتیاطی روی موسی کولیبالی خطا کرد و این پنالتی کاملاً واضح و روشن بود. حتی یک بچه چهار ساله هم می‌توانست این خطا را تشخیص داده و پنالتی بگیرد، ولی نمی‌دانم چرا داور به راحتی از کنار این صحنه عبور کرد. ما در بازی با پرسپولیس هم از داوری ضرر کردیم. می‌توانستیم در دو بازی اخیر چهار امتیاز بگیریم، ولی متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم.

قاسمی‌نژاد در خاتمه تصریح کرد: دو شکست اخیر ما را ناراحت کرد و باید خیلی زود به فکر جبران باشیم. در بازی بعدی هم محکوم به شکست دادن گل‌گهر هستیم. باید در چند بازی آینده طوری نتیجه بگیریم که به بالای جدول برسیم. کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا امسال نتایج خوبی بگیریم و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.