مجدمی: بین ۳ تیم نفتی تنها صنعت نفت بود که دریافتی نداشت/ ادامه دادن با این شرایط سخت است

مجدمی: بین ۳ تیم نفتی تنها صنعت نفت بود که دریافتی نداشت/ ادامه دادن با این شرایط سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت نفت آبادان تا امروز ریالی دریافتی نداشته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم مجدمی، در خصوص شائبه خداحافظی دراگان اسکوچیچ با بازیکنان تیم در رختکن عنوان کرد:  اسکوچیچ تنها به دلیل شرایط بازی ناراحت بود و با بازیکنان در مورد این موضوع صحبت کرد. بازیکنان در این ۶ ماه خیلی اذیت شده اند و در طول این مدت دریافتی نداشتند. از طرفی بازیکنانی که از پارسال در صنعت نفت توپ می‌زنند هم آخرین دریافتی شان به عید نوروز بر می‌گردد.

چرا تنها دو تیم نفتی دیگر پول گرفتند، اما ما هنوز دریافتی نداشتیم و مشکلات زیادی داریم. بعد ازبازی مقابل استقلال در لیگ برتر تصمیم گرفتمی در تیم نباشیم و تمرینات را تعطیل کردیم و باز هم خبری نشد. تنها علی عیسی زاده به عنوان میدر باشگاه تلاش می‌کند تا این موضوع را حل کند. مسئولان شهر سکوت کرده اند و هیچ راه حلی برای حل مشکل ما ندارند. تیم ما بد نتیجه نگرفته است، اما ادامه این روند بی شک مشکل خواهد شد.  

تیم صنعت نفت حیف است و پر از اسم و رسم است، اما نمی‌دانم پارس جنوبی چگونه شارژ مالی شده است، اما نفت مسجد سلیمان از طرف استاندار پول دریافت کرده است. ما هم خوزستانی هستیم کاش به ما هم پول می‌دادند. امیدوارم این مشکل هم حل شود.

4344