روستایی: امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم/ تیم ملی امید نیاز به حمایت بیشتری دارد

روستایی: امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم/ تیم ملی امید نیاز به حمایت بیشتری دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم. 

به گزارش فوتبالی، امیر روستایی بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشبختانه بازی خوبی انجام شد و ما بازی را خوب اداره کردیم و برنده شدیم. امیدوارم که درنهایت جام حذفی را با قهرمانی به اتمام برسانیم.

وی در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم ملی امید گفت: ما دو بازی با اندونزی کردیم که واقعا شرایط خوبی داشتیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. در بازی با قطر هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم. اگر نظر من را می‌پرسید این تیم می‌تواند به المپیک صعود کند فقط کمی حمایت از طرف مسئولان می‌خواهد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: البته تا الان از ما حمایت شده، ولی نیازمند حمایت بیشتری هستیم. اردوی آخر تیم امید در تاریخ فیفادی نیست و باشگاه‌ها باید با تیم امید بیشتر همکاری کنند.

وی در خصوص اینکه در تیم امید در مسابقه آخر به عنوان مدافع راست به میدان رفته است، گفت: پست من مهاجم است، ولی در تیم امید با تشخیص کادر فنی در پست مدافع راست به میدان رفتم.

4344