خاطره ترسناک نامزد هافبک لسترسیتی از ورود چهار سارق به منزلش

خاطره ترسناک نامزد هافبک لسترسیتی از ورود چهار سارق به منزلش

پایگاه خبری فوتبالی – سرقت از خانه فوتبالیست ها در ماه های اخیر به خبری عادی و تکراری در میان رسانه های فوتبال جهان تبدیل شده که برخی از آنها نظیر موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید در شبکه های اجتماعی به این مسئله اعتراض کرده اند.

به گزارش فوتبالی، حالا خبر می رسد که در لیگ انگلیس هم اما هیکمن، نامزد دمارای گری، هافبک لسترسیتی در منزلشان در محله بیرمنگام یک شب جهنمی را تجربه کرده است.

اما هیکمن نامزد گری در شکایت خود به پلیس اعلام کرده است که در زمانی که به همراه   نوزادشان که فقط شش هفته سن داشته در خانه بوده، چهار سارق وارد خانه می شوند. آنها 28 هزار یورو پول نقد و جواهرات خانه را به سرقت برده اند و البته "اما" ساعاتی سخت را پشت سر گذاشته است.

هیکمن در این باره به قاضی پرونده گفته است:" وقتی خواب بودم، یک نفر وارد خانه شد. نمی دانستم چه خبر است تا این که یک مرد را با چاقو در دستش دیدم. خودم را زیر تخت قایم کردم. یکی از آنها یک چاقوی نارنجی داشت. خیلی ترسیده بودم. سارقان من را دیدند و از من خواستند که تکان نخورم. پرسیدند که پول و جواهرات کجاست. آنها یک ساعت رولکس را هم از روی میز برداشتند و گفتند که شوهرم می تواند یکی دیگر برایم بخرد."

سارقان صدمه ای به نامزد دمارای گری نزدند اما آنها به صورت مداوم او را تهدید می کرده اند. این چهار سارق متعلق به یک باند بزرگ تر هستند که از منازل خاص سرقت می کنند و در حال حاضر پلیس موفق به پیدا کردن آنها نشده است.