نژادمهدی: فعلا نمی‌توانیم به کسب سهمیه فکر کنیم

نژادمهدی: فعلا نمی‌توانیم به کسب سهمیه فکر کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: لیگ امسال را حداقل با هدف گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شروع کردیم ولی فعلا نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم.

به گزارش فوتبالی، محمد نژادمهدی با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: بازی سختی داشتیم، آن هم برابر تیمی که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. می‌دانستیم چیزی جز برد به درد ذوب‌آهن نمی‌خورد و خوشبختانه سه امتیاز مهم گرفتیم. این برد ما را به بازی‌های بعدی امیدوار می‌کند تا بتوانیم نتایج خوبی گرفته و از پایین جدول فاصله بگیریم.

وی در ارتباط با درگیری لفظی نکونام و منصوریان و اینکه سرمربی فولاد اعتقاد داشت بازیکنان ذوب‌آهن وقت‌کُشی می‌کنند، تصریح کرد: من در جریان بحث نکونام و منصوریان نبودم ولی فکر نمی‌کنم بازیکنان ما دنبال اتلاف وقت باشند. الان همه تیم‌ها بازی جوانمردانه انجام می‌دهند و بازیکنان ما دنبال وقت تلف کردن نبودند.

نژادمهدی در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن با این تیم پرمهره نتایج خوبی نگرفته است؟» گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم، همه ما در این نتایج مقصر هستیم و باید تلاش کنیم تا این روند را تغییر داده و نتایج ضعیف را جبران کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در ارتباط با اینکه آنها چقدر برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند، تصریح کرد: وقتی لیگ شروع شد چنین هدفی داشتیم که امسال جزو بالانشین‌ها باشیم و سهمیه آسیا بگیریم ولی الان نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم. فعلا باید از پایین جدول جدا شویم تا در نیم فصل دوم نقاط ضعف را برطرف کرده و به بالای جدول برسیم.

نژادمهدی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» گفت: از عملکردم راضی نیستم و در ادامه باید بیشتر تلاش کنم تا به شرایطی که مدنظرم است دست پیدا کنم.

9697