اختصاصی فوتبالی؛ فدراسیون فوتبال هم ویلموتس را به وکلا سپرد/برانکو اول طلب ۹۷۰ هزار یورویی می خواهد

اختصاصی فوتبالی؛ فدراسیون فوتبال هم ویلموتس را به وکلا سپرد/برانکو اول طلب ۹۷۰ هزار یورویی می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس فدراسیون فوتبال به معاونت حقوقی فدراسیون دستور داد پیگیر مذاکره با ویلموتس برای فسخ قرارداد با مرد بلژیکی شوند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران به بن بست خورد. مارک ویلموتس که به گفته امیرمهدی علوی، سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال قبل از باخت ایران مقابل عراق به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود درخواست فسخ قراردادش را کرده بود حالا در آستانه خداحافظی از تیم ملی فوتبال ایران است.

مارک ویلموتس که به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران مقابل عراق، در ترکیه ماند تا چمدان پر از پول فدراسیون را دریافت کرده و سپس به تهران سفر کند.

رفتاری که پس از باخت تیم ملی مقابل عراق هم ادامه پیدا کرد. ویلموتس رفتن را به ماندن در تهران و پاسخگویی به ابهامات ترجیح داد تا فدراسیون فوتبال برای خروج از مظان اتهام فوتبالدوستان ایرانی اقدام به نامه نگاری با وی برای حضور در تهران کند.

مرد آرام بلژیکی هم اعلام کرد فدراسیون فوتبال به تعهدات خود عمل نکرده است و ادامه همکاری با این وضعیت در ایران اسفبار است.

فدراسیون فوتبال هم که منتظر بهانه ای برای اتمام همکاری با مارک ویلموتس بود شب گذشته به معاونان حقوقی خود دستور داد پیگیر فسخ قرارداد با رعایت تمام بندهای حقوقی باشند.

فدراسیون فوتبال در حالی تصمیم به قطع همکاری با ویلموتس گرفت که شنیده شده می خواهد سرمربی اسبق تیم ملی و فصل گذشته پرسپولیس را جانشین او کند.

برانکو ایوانکوویچ که بابت طلب 970 هزار یورویی اش از پرسپولیس رفت برای حضور روی نیمکت تیم ملی کاملا مایل است اما همه چیز را منوط به پرداخت مطالباتش از پرسپولیس و همچنین واریز مالیاتش کرده تا بتواند به ایران بیاید.

رفتار برانکو برای آمدن به ایران مشابه همان کاری است که پنج سال پیش با پرسپولیس کرد. به مسئولان وقت پرسپولیس اعلام کرد مالیات مانده از دوران سرمربیگری در تیم ملی را پرداخت کند تا قراردادش را امضا کند.

برانکو در دومین دیدار خود با سفیر ایران در کرواسی که به درخواست دو طرف دور از چشم رسانه ها در زاگرب رقم خورد اعلام کرده هر وقت پولش آماده باشد به ایران می آید.

برانکو پاسخ مثبت خود را مشروط به بدهی پرسپولیس کرد. پولی که وزارت ورزش مجبور به پرداخت آن است تا پروفسور بتواند بار دیگر سکان هدایت ملی پوشان را بر عهده بگیرد.

1984