رسانه بلژیکی: مقام‌های فدراسیون ایران و ویلموتس به هم اعتماد ندارند اما دیدار خواهند کرد!

رسانه بلژیکی: مقام‌های فدراسیون ایران و ویلموتس به هم اعتماد ندارند اما دیدار خواهند کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- یک رسانه بلژیکی نوشت ویلموتس و مقام‌های فدراسیون فوتبال ایران با هم دیدار می کنند هرچند که مثل گذشته به هم اعتماد ندارند. 

به گزارش فوتبالی، سایت زوداینفو بلژیکی با درج اظهارات روز گذشته مارک ویلموتس در فضای مجازی، به خوانندگانش اطلاعاتی در مورد مشکل پیش‌آمده با سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران داد.

بعد از آنکه چند روز شایعه قطع همکاری با مربی چند ماه گذشته در رسانه ‌های داخلی و بعد خارجی انتشاریافت، روز گذشته ویلموتس سکوت را شکست و در فضای مجازی عنوان کرد فدراسیون فوتبال ایران مفاد قرارداد را نقض کرده و وضعیت موجود برایش قابل تحمل نیست.

در پی انتشار این اظهارات سایت زوداینفو عنوان کرد به مارک ویلموتس و دستیارانش که شامل لوران اسپیونزی و مانو فررا می‌شود، از زمان ورود به ایران در حدود 5 ماه و نیم قبل هیچ حقوقی از طرف فدراسیون پرداخت نشد که همین امر باعث اسپینوزی راهی سفر بحرین با تیم ملی نشود.

این سایت همچنین عنوان کرد این موضوع باعت تغییر نگرش ویلموتس و دستیارانش شد. البته 4 روز قبل از بازی با عراق مقصر این وضعیت مربی سابق شیاطین سرخ عنوان شد.در حالیکه برای آنکه بازیکنان بدون مربی نباشند، ویلموتس با وجود فضای پرتنش تصمیم گرفت با تیم به اردن برود.

سایت مذکور همچنین نوشت به احتمال زیاد طرفین دیداری با هم خواهند داشت.هرچند که اعتماد طرفین مثل گذشته نیست.



9697