پاری سن ژرمن، دیگر نیمار را از دست رفته می داند!

پاری سن ژرمن، دیگر نیمار را از دست رفته می داند!

پایگاه خبری فوتبالی-وب سایت پاریس یونایتد که معمولا اطلاعات و گزارشهای دقیقی را از باشگاه پاری سن ژرمن منتشر می کند، در گزارشی به این نکته اشاره کرده که لئوناردو، مدیر ورزشی فعلی پاری سن ژرمن کاملا در جریان است که نیمار فصل آینده در تیم پاریسی نخواهد ماند.

به گزارش فوتبالی،  چند ماه بعد از اتمام جنجال های تابستانی و تلاشهای نیمار برای ترک پاری سن ژرمن و انتقالش به فوتبال اسپانیا و مخصوصا بارسلونا و ناکامی این ستاره برزیلی در محقق کردن خواسته اش، حالا باید در انتظار آن باشیم تا این ماجرا در تابستان سال 2020 دوباره آغاز شود. هرچند که باید منتظر ماند و دید که در تابستان آتی مقصد نیمار، مجددا بارسلونا خواهد بود و یا تیمی دیگر.

دراین میان و طبق گزارش منتشره در پاریس یونایتد که ارتباط خوب و دقیقی با مقاماتی آگاه از شرایط روز باشگاه پاریسی دارد، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از همین حالا روشن و شفاف می داند که نیمار فصل آینده در پاریس نخواهد بود.

این درحالی است که قرارداد فعلی نیمار با پاری سن ژرمن در ژوئن سال 2022 به اتمام خواهد رسید و البته مدتی است که سران پاری سن ژرمن تلاشهایی را برای تمدید قرارداد نیمار آغاز کرده اند ولی طفره رفتن های پی در پی نیمار و پدرش همراه با ابراز تمایل صادقانه و واضح نیمار برای ترک تیم پاریسی در تابستان گذشته، باعث شده تا مدیران تیم پاریسی به این نتیجه برسند که او در تیمشان ماندگار نخواهد بود. 

اخیرا و بعد از تمدید قرارداد مارکو وراتی، سران پی.اس.جی با علم به اینکه نیمار در تابستان آتی مجددا عزمش را برای ترک پاریس جزم خواهد کرد، لئوناردو تمام هم و غمش را برروی تمدید قرارداد کیلیان امباپه قرار خواهد داد تا دست کم این ستاره جوان و ارزشمند را در تیمشان حفظ کند.

6363