درگیری عجیب و همسران سانه و محرز

درگیری عجیب و همسران سانه و محرز

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها جنجالی عجیب دامنگیر باشگاه منچسترسیتی شده است که هیچ ارتباطی به مسائل فوتبالی شاگردان پپ گواردیولا ندارد.

به گزارش فوتبالی، ماجرا بر سر درگیری کاندیس بروک، نامزد لئوری سانه آلمانی و ریتا جوهال، همسر ریاض محرز است. طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، اخیرا گزارشی منتشر کرد که حکایت از رابطه عاشقانه همسر محرز و دنوتای ویلدر، بوکسور آمریکایی داشت و گویا حالا همین بهانه ای برای درگیری همسران این دو بازیکن شده است.

کاندیس بروک، نامزد سانه، یکی ازدوستان صمیمی تلی سوئیفت، نامزد ویلدر است و بعد از اطلاع از شایعه اخیر در مورد همسر محرز، در دیداری که با او داشته، او را هرزه خوانده و به او گفته:« تو با این شکم گنده ات باز هم غذا می خوری؟» همسر محرز هم درمقابل این توهین ها ساکت نمانده و به نامزد سانه توهین کرده و او را به خاطر پوستش مسخره کرده است.

پس از آن کاندیس بروک در پاسخ به همسر محرز گفته:« هرزه، من اهل لس آنجلس هستم. پوستم هم خیلی صاف و زیباست. هرروز ورزش می کنم و خیلی سالم زندگی می کنم. سالم تر از همیشه هستم. در باشگاه های ورزشی منچستر می توانی مرا در حال ورزش کردن ببینی. بیش از حد حرف می زنی.» و حتی همسر محرز را تهدید کرده که حاضر است به صورت فیزیکی با او درگیر شود.

روزنامه سان با اشاره به این جنجال نوشته:« همه ما می دانیم که همسران و نامزدهای بازیکنان فوتبال ممکن است زبان تندی داشته باشند ولی تا به امروز کسی چنین جنجالی را ندیده بود.»

حالا باید منتظر ماند و دید که درگیری این دو نفر به کجا خواهد کشید و آیا در ارتباط لئوری سانه و ریاض محرز که در رختکن سیتی هرروز در کنار هم تمرین می کنند خواهد داشت یا خیر.

6363