سرمربی تیم ملی بحرین: بهترین بازی‌مان را برابر ایران انجام دادیم

سرمربی تیم ملی بحرین: بهترین بازی‌مان را برابر ایران انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- هولیو سوزا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین معتقد است شاگردانش در مرحله رفت بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران بهترین عملکرد را داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، هولیو سوزا در آستانه آغاز مسابقات جام خلیج فارس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما در این رقابت‌ها به دنبال استفاده از تمامی بازیکنان و فرصت دادن به برخی نفرات جدید هستیم تا در دور برگشت انتخابی جام جهانی 2022 هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین همچنین اضافه کرد: فراموش نکنیم در چه گروه سختی و برابر چه تیم‌های قدرتمندی قرار گرفتیم. ما موفق شدیم تیم قدرتمندی مثل ایران را شکست بدهیم که به نظر من بهترین دیدار ما در این مرحله بازی مقابل همین تیم بود. بعد از آن هم مقابل عراق و هنک‌کنگ به تساوی رسیدیم و چهار امتیاز را از دست دادیم.

وی افزود: در امان برابر عراق بهترین عملکرد را داشتیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. داور قطعاً یک خطای پنالتی را نادیده گرفت در حالی که همین فرصت می‌توانست ما را به پیروزی برساند. برابر هنگ‌کنگ هم کار سختی داشتیم. حریف ما فقط دفاع می‌کرد. ایجاد موقعیت روی دروازه چنین تیم‌هایی بسیار سخت است. با این وجود صاحب فرصت شدیم، اما نتوانستیم به گل برسیم.

سوزا در پایان خاطر نشان کرد: در دور برگشت بازی‌ها سه مسابقه در پیش خواهیم داشت و 9 امتیاز سرنوشت‌ساز. فرصت را از دست نمی‌دهیم و می‌خواهیم با کسب تمامی امتیازات در دیدار مقابل کامبوج، ایران و هنگ‌کنگ شانس صعودمان را حفظ کنیم.

9697