با تایید گواردیولا؛ آگوئرو دربی منچستر را از دست داد

با تایید گواردیولا؛ آگوئرو دربی منچستر را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا تایید کرد که سرجیو آگوئرو به دلیل مصدومیت نمی تواند منچسترسیتی را در دربی شهر منچستر برابر یونایتد همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی آرژانتین در جریان پیروزی 1 - 2 سیتی برابر چلسی در روز شنبه به دلیل مصدومیت تعویض شد. آگوئرو بهترین گلزن این فصل سیتی بوده و در 12 بازی 9 گل به ثمر رسانده است. این نگرانی وجود دارد که مدت زمان مصدومیت این بازیکن 31 ساله بیشتر نیز شود. گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا آگوئرو دیدار برابر منچستریونایتد را از دست خواهد داد، گفت: " بله. او چند بازی دور از میادین خواهد بود اما نمی دانم که این تعداد دقیقا چقدر می شود. او مشکل تاندون دارد و چند بازی باید بیرون از زمین باشد و به استراحت و درمان بپردازد. جای او در تیم خالی خواهد بود. ما مشکلاتی در زمینه مصدومیت ها داشتیم اما منتظر او خواهیم بود و در عین حال از گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ نیز که در این پست بازی می کنند، استفاده خواهیم کرد. ما مصدوم دیگری در بین بازیکنان خود نداریم. داوید سیلوا کمی درد دارد اما مشکل جدی احساس نمی شود. " 

سیتی فردا شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان شاختار دونتسک است و با کسب تنها یک تساوی می تواند صعود خود به مرحله بعدی رقابت ها را قطعی کند.

1070