سرگیجه جدید لیورپول: حضور محمد صلاح در المپیک توکیو

سرگیجه جدید لیورپول: حضور محمد صلاح در المپیک توکیو

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره اصلی لیورپول و نماد فوتبال مصر است. این بازیکن که اخیرا نامزد جایزه توپ طلای قاره آفریقا شده همچون ستارگان دیگری نظیر سرجیو راموس علاقه زیادی دارد تا در مسابقات المپیک توکیو حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، البته مشکل اصلی صلاح این است که بعید است که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در تابستان آینده اجازه حضور او در المپیک را صادر کند. "عرب نیوز" گزارش داده است که اگر صلاح به مسابقات المپیک برود، هفته های آغازین لیگ انگلیس در تابستان آینده  علاوه بر اردوی پیش فصل را از دست می دهد و این مسئله یورگن کلوپ مربی آلمانی را به شدت نگران خواهد کرد. 

شاوکی غریب سرمربی تیم ملی مصر در این باره صحبت کرد:" به عنوان یک مصری تماشای عملکردش در لیورپول باعث افتخار من است. بازیکن فوق العاده ایست. خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم که آیا در مسابقات توکیو 2020 جضور پیدا کند یا نه."

از سویی رمضان صبحی سرمربی تیم زیر 23 سال مصر هم در این باره صحبت کرد:" تیم 21 بازیکن دارد که برای حضور در توکیو جنگیده اند که لیاقت آنها حضور در این مسابقات است."

فیفا اجازه سه بازیکن بالای 23 سال را در اسمباقات المپیک می دهد. صلاح در مسابقات لندن حضور داشت. در المپیک 2016 ، نیمار ستاره اصلی تیم ملی برزیل بود و در مسابقات توکیو نیز احتمال دارد که راموس و صلاح حضور پیدا کنند.